מערכת COL | יום ה' אדר א ה׳תשס״ח 11.02.2008

גידול במספר החתונות היהודיות בדניפרופטרובסק

לאחרונה, נערכו בדניפרופטרובסק כ-30 חתונות, והמספר רק הולך וגדל. בעקבות כך, מינתה הקהילה היהודית בראשות שליח חב"ד הרב שמואל קמינצקי, את ר' יצחק קרשנבאום, המשמש כמזכיר בית הדין הרבני, לנהל את טכסי הנישואין בעיר ■ אחד האתגרים החשובים בעריכת טכסי נישואין באופן מסודר הינו שימור המסמכים הכוללים שמות בני הזוג, הוריהם, שם מסדר הקידושין ורושם הכתובה, ותיוקם באופן מסודר ושיטתי  לסיפור המלא
גידול במספר החתונות היהודיות בדניפרופטרובסק
לאחרונה, נערכו בדניפרופטרובסק כ-30 חתונות, והמספר רק הולך וגדל. בעקבות כך, מינתה הקהילה היהודית בראשות שליח חב"ד הרב שמואל קמינצקי, את הרב יצחק קרשנבאום, המשמש כמזכיר בית הדין הרבני, לנהל את טכסי הנישואין בעיר.

אחד האתגרים החשובים בעריכת טכסי נישואין באופן מסודר הינו שימור המסמכים הכוללים שמות בני הזוג, הוריהם, שם מסדר הקידושין ורושם הכתובה, ותיוקם באופן מסודר ושיטתי.

"הפרטים הנרשמים בתיק הנישואין הם בעלי ערך רב ומאפשרים לדוגמא את החלפת הכתובה אם המקורי הולך לאיבוד", הסביר ר' יצחק קרשנבאום. "היום יהודים מסביב לעולם מגיעים לחקור על פרטים דומים לגבי אבות אבותיהם. ספרי רישום רבניים נשמרו על ידי קהילתנו כפי שהדבר נעשה בקהילות אחרות.

למרות שחידשנו את המסורת אין בידינו מידע לגבי כל חתונה שנערכה פה. ולכן אנו מבקשים מהמבקרים באתר שלנו לספק לנו כל מידע רלוונטי הקשורים לחתונות שנערכו בקהילתנו על מנת שיישמרו לתועלת הדורות הבאים", אמר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.