מערכת COL | יום ה' אדר א ה׳תשס״ח 11.02.2008

עצרת זיכרון ואחדות במקום הפיגוע בדימונה

אמש (יום א') התקיימה עצרת אחדות והזדהות עם נפגעי הפיגוע שפקד את העיר דימונה, תושבי העיר התאספו במקום הפיגוע והביעו את נחישותם להמשיך את שגרת החיים בעיר ■ בעצרת כתבו הפצועים אות בספר תורה המיוחד הנכתב על ידי צעירי חב"ד לזכות כל נפגעי הטרור בישראל. התרגשות מיוחדת ניכרה כאשר ניקרא לכתיבת אות בספר התורה השוטר פקד קובי מור שירה במחבל השני ובכך הציל את חייהם של רבים מתושבי העיר  לסיפור המלא
עצרת זיכרון ואחדות במקום הפיגוע בדימונה
פקד קובי מור שירה במחבל והציל תושבים רבים כותב אות בס''ת
אמש (יום א') התקיימה עצרת אחדות והזדהות עם נפגעי הפיגוע שפקד את העיר דימונה, תושבי העיר התאספו במקום הפיגוע והביעו את נחישותם להמשיך את שגרת החיים בעיר. בעצרת כתבו הפצועים אות בספר תורה המיוחד הנכתב על ידי צעירי חב"ד לזכות כל נפגעי הטרור בישראל. התרגשות מיוחדת ניכרה כאשר ניקרא לכתיבת אות בספר התורה השוטר פקד קובי מור שירה במחבל השני ובכך הציל את חייהם של רבים מתושבי העיר.

ראש העיר מר מאיר כהן אמר בברכתו כי למרות הפיגוע והנפגעים עדיין קרה נס גדול בעיר ונמנע פיגוע גדול יותר והודה לכוחות הביטחון על עבודתם, ולבית חב"ד על היוזמה הברוכה בקיום העצרת.

סגן ראש העיר סיפר נרגשות על תחושותיו בהיותו מהראשונים שהגיעו למקום הפיגוע וציין לשבח את התגייסותם של צעירי חב"ד למען הנפגעים.

פצועים רבים שמיד לאחר הפיגוע נפגשו עם צעירי חב"ד בבית הרפואה, עשו מאמץ מיוחד על מנת להשתתף בעצמם בעצרת, ר' ניסים חמו מצוות בית חב"ד בדימונה קרא עם הקהל שלושה פרקי תהילים, לעילוי נשמת הנרצחת לרפואת הפצועים ולשמירה והגנה על תושבי העיר.

השליח הרב ישראל גליס ציין כי בית חב"ד פועל על מנת להגביר את האור בעיר, ובימים אלו מגביר את פעילותו. הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור והרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד הודו לעיריית דימונה על שיתוף הפעולה בארגון העצרת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.