מערכת COL | יום ד' אדר א ה׳תשס״ח 10.02.2008

נוחי דנקנר ביקר ב"יד לילד" בקריית מלאכי

קריית מלאכי, אירחה את איל ההון, מר נוחי דנקנר לרגל קבלת "אזרחות כבוד" מראש עיריית קריית מלאכי, מר מוטי מלכה. דנקנר תורם בקביעות כבר שנים רבות סכומי עתק לטובת פעילות של מוסדות תורה וחסד בעיר, וכעת החליטו בעירייה להעניק לו את אות הוקרה על פעילותו למען העיר ותושביה ■ בישיבת מועצה חגיגית שנערכה בבניין העירייה, ציין ראש העיר את פעילותו לטובת רשת 'יד לילד' אותו מפעיל הרב אלימלך הרצל, הפרוסה בארבעים מועדונים בכל דרום, ואת פעילותו לכלל תושבי קרית מלאכי ■ דברי ברכה קצרים נשא רבה של נחלת הר-חב''ד ומזכיר בית-דין רבני חב''ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי לסיפור המלא
נוחי דנקנר ביקר ב
קריית מלאכי, אירחה את איל ההון, מר נוחי דנקנר לרגל קבלת "אזרחות כבוד" מראש עיריית קריית מלאכי, מר מוטי מלכה. דנקנר, באמצעות חברת אי. די. בי. (I.D.B.) שבראשותו, תורם בקביעות כבר שנים רבות סכומי עתק לטובת פעילות של מוסדות תורה וחסד בעיר, וכעת החליטו בעירייה להעניק לו את אות הוקרה על פעילותו למען העיר ותושביה.

בישיבת מועצה חגיגית שנערכה בבניין העירייה, ציין ראש העיר את פעילותו לטובת רשת 'יד לילד' אותו מפעיל הרב אלימלך הרצל, הפרוסה בארבעים מועדונים בכל דרום, ואת פעילותו לכלל תושבי קרית מלאכי. במהלך הטכס העניק ראש העיר את "אזרחות הכבוד".

דברי ברכה קצרים נשא רבה של נחלת הר-חב''ד ומזכיר בית-דין רבני חב''ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי. לאחר מכן הגיע דנקנר ופמלייתו לטכס קבלת פנים חגיגית שנערך עבורו בבניין 'בית אברהם', שם מתקיימת פעילות יום-יומית עניפה של ארגון 'יד לילד' כשמאות ילדים, מכל בתי הספר בעיר, מגיעים מידי יום בשעות הצהריים ומקבלים ארוחת צהריים חמה ומזינה, ולאחר מכן עומדת לרשותם עזרה בשיעורי בית, חוגים במגוון תחומים, מועדון לילדים לצרכים מיוחדים ועוד פעילויות מותאמות במיוחד לילדים.

במהלך הטכס החגיגי נשאו דברי ברכה רבני ופרנסי העיר, כשאת הנאום המרכזי נשא הגרי"מ לאו, רבה של תל-אביב, שריתק את הקהל בנאומו הכובש כשהטיב לתאר את גודל היקף תרומותיו של דנקנר, לכלל האוכלוסייה כולל הרבה מוסדות תורה וחסד.

לסיום נשא דנקנר נאום מרגש ובו הביע את רגשותיו העמוקים על כך שהוא זוכה לתרום למקום נפלא כמו 'יד לילד' כבר למעלה מחמש עשרה שנה. לאחר מכן סיפר על פעילותה הפילנתרופית של קבוצת אי. די. בי. לטובת כלל האוכלוסייה בדרום ובצפון.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.