מערכת COL | יום ב' אדר א ה׳תשס״ח 08.02.2008

90 שלוחי הרבי בברזיל התכנסו ● דיווח מסכם

כתשעים שלוחי הרבי בברזיל התכנסו השבוע לכינוס-שלוחים איזורי, לראשונה במדינה זו ■ במהלך שלושת ימי הכינוס התקיימו סדנאות מרתקות, שיעורים, הרצאות והתוועדויות. בסדנאות הושם דגש על נושאי חינוך הנוער והתבוללות, משיח וגאולה וחינוך דור העתיד ■ הכינוס נחתם במעמד ה'בנקעט' המרשים בו נכחו גם תומכי השלוחים, אנ"ש וכלי-תקשורת רבים במדינה שסיקרו בהתפעלות את המעמד שכולו היה קידוש שם ליובאוויטש ■ COL מגיש: דיווח מסכם משלושת ימי הכינוס לסיפור המלא
90 שלוחי הרבי בברזיל התכנסו ● דיווח מסכם
ממראות כינוס השלוחים האיזורי בברזיל שנערך השבוע, לראשונה
מאת כתב COL

כתשעים שלוחי חב"ד בברזיל התכנסו בראשית השבוע לכינוס מיוחד שנערך לראשונה במדינה, לאחר התייעצות עם המרא-דאתרא של קהילת חב"ד הרב שמאי ענדע. ההכנות לכינוס נערכו שבועות ארוכים, במהלכן עבד צוות מיומן על גיבוש התוכנית הסופית שתלווה את השלוחים במשך שלושת הימים.

את הכינוס שנערך במלון 'היאט' פתח בדברי פתיחה הרב יוסי הלפרין משלוחי הרבי בברזיל שנתן סקירה קצרה על המהפכה שחוללו השלוחים במדינה. לאחריו הוזמן לשאת דברים הרב יעקב בעגון שדיבר על מסירות-הנפש בשליחות.

במהלך ימי הכינוס התקיימו סדנאות מרתקות, שיעורים, הרצאות והתוועדויות. בסדנאות הושם דגש על נושאי חינוך הנוער והתבוללות, משיח וגאולה וחינוך דור העתיד.

ביומו השני של הכינוס נערכו הרצאות וסדנאות שונים. בין הנואמים היה נציג ארגון "תגלית" בברזיל שפירט לשלוחים את מטרת הארגון - להביא בני נוער לישראל ואף הזמין את השלוחים ליטול חלק בפרויקט מבורך זה. נואם נוסף היה ד"ר נתן וקסלער מישראל שדיבר בנושאים רפואה.

בערב, נערכה התוועדות מיוחדת לשלוחים עם ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' במיאמי, הרב לייבל שפירא.

היום השלישי של כינוס-השלוחים הוקדש להרצאות בנושאי דור העתיד. במהלך הסימפוזיון המיוחד נשאו דברים רבנים, משפיעים, אישי-חינוך ושלוחים - המתעסקים בנושא ביום-יום.

במהלך היום, נשא דברים בפני השלוחים סיו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך' הרב משה קוטלרסקי שדיבר על מפעל השליחות מנקודת מבטו, כמי שמשוחח ומתעסק יום-יום עם אלפי השלוחים ברחבי העולם.

בערב נערך מעמד ה'בנקעט' שחתם את כינוס השלוחים הגדוש והעמוס בתכנים. במעמד נכחו השלוחים ותומכיהם המסייעים בידם, אנ"ש ובחורי-ישיבה הלומדים בישיבת חב"ד בברזיל.

את המעמד פתח המנחה הרב דני אשכנזי מזכיר ועד רבני אנ"ש שפתח בדברי פתיחה על מטרת השליחות - קבלת פני משיח. לקריאת פרק תהילים הוזמן השליח הרב ישראל בוקעיט שערך ממש בשבת האחרונה סעודת-ענק למאות ישראלים שהגיעו לקרנבל במדינה, כפי שדווח בלעדית ב-COL.

במהלך ה'בנקעט' נשאו דברים השלוחים: הרב יוסי שילדקרויט, הרב שבתי אלפרין, הרב חיים ברונר, הרב זלמן סלונים והרב משה קוטלרסקי. כנציג הממשל, הוזמן לשאת דברים מזכיר משרד הרווחה של ס.פאולו. 

את המעמד המרשים הזה סיקרו מספר כלי-תקשורת במדינה שאף ראיינו חלק מהשלוחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.