מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשס״ח 06.02.2008

החלום של ביתר מתגשם

לאחר שעברו את שלב הסתירה של מבני הקראוונים, החלה בשעה טובה בניית הבנין המרהיב של הישיבה. הבניה תתבצע בשני שלבים: שלב א', הכולל פנימיה ומטבח וחדר אוכל וחדרים נוספים תסתיים עד לראש חודש אלול הבעל"ט – כך התחייב הקבלן, שבידו קבלות על זריזות בבנייה – עשרות מבנים בביתר, מהם: בתי ספר ובתי כנסת ■ אין זה סוד שתקופה זו אינה משרתת את נוחיותם של תלמידי הישיבה, עקב המרחק בין מבנה הפנימיה השכור למבנה בית המדרש, ואף על פי כן – עיני הכל נשואות ל'סוף הדרך', או כמו שמתבטאים בקהילת חב"ד: סוף סוף רואים את האור בקצה המנהרה לסיפור המלא
החלום של ביתר מתגשם
לאחר שעברו את שלב הסתירה של מבני הקראוונים, החלה בשעה טובה בניית הבנין המרהיב של הישיבה. הבניה תתבצע בשני שלבים: שלב א', הכולל פנימיה ומטבח וחדר אוכל וחדרים נוספים תסתיים עד לראש חודש אלול הבעל"ט – כך התחייב הקבלן, שבידו קבלות על זריזות בבנייה – עשרות מבנים בביתר, מהם: בתי ספר ובתי כנסת.

אין זה סוד שתקופה זו אינה משרתת את נוחיותם של תלמידי הישיבה, עקב המרחק בין מבנה הפנימיה השכור למבנה בית המדרש, ואף על פי כן – עיני הכל נשואות ל'סוף הדרך', או כמו שמתבטאים בקהילת חב"ד: סוף סוף רואים את האור בקצה המנהרה.

החלום, שלרבים וטובים נדמה היה כי אינו אלא דמיון פרוע, (ואף השתמשו בטיעון זה במהלך הבחירות האחרונות) קורם עור וגידים הלכה למעשה, אף שהוא טופח על פניהם של פסימיסטיים כאלה ואחרים.

קהילת חב"ד בביתר מצפה בהתרגשות להתברך על המוגמר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.