מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשס״ח 05.02.2008

חדש: הישי"ק בלוד הוציאה לאור קובץ שני ● להורדה

לכבוד כ"ב שבט, תלמידי התמימים השוקדים על לימודם במבצר התורה והחסידות, "ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית" - לוד, הוציאו לאור קובץ 'הערות התמימים ואנ"ש'. הקובץ הוא שני לשנה זו, והוא מכיל כמאה ועשר עמ' גדושים בהערות וחדו"ת בכל מקצועות התורה, נגלה, חסידות, משיח וגאולה, תורת רבנו והלכה ומנהג, פרי עמלם של התמימים. הקובץ משמש גם במה לבירורי הלכה ומנהג, והליכות חסידי חב"ד ליובאוויטש  לידיעה ברחבה ולהורדת הקובץ
חדש: הישי
לכבוד כ"ב שבט, תלמידי התמימים השוקדים על לימודם במבצר התורה והחסידות, "ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית" - לוד, הוציאו לאור קובץ 'הערות התמימים ואנ"ש'. הקובץ הוא שני לשנה זו, והוא מכיל כמאה ועשר עמ' גדושים בהערות וחדו"ת בכל מקצועות התורה, נגלה, חסידות, משיח וגאולה, תורת רבנו והלכה ומנהג, פרי עמלם של התמימים. הקובץ משמש גם במה לבירורי הלכה ומנהג, והליכות חסידי חב"ד ליובאוויטש.

הלומדים אשר נדבה רוחם לשלוח הערות קצרות, וחדו"ת לקובץ הבא, או לקבל את הקובץ ע"י בקשה בכתב, ניתן לשלוח לת.ד. 46 לוד (עבור "הערות התמימים ואנ"ש") או לטלפקס 08-9253037 או באימייל:[email protected]. תרומות יתקבלו בברכה.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.