מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשס״ח 05.02.2008

שמחה להורים: עוד רבע שעה בגן

בשורה משמחת ציפתה לאלפי הורים שהגיעו אתמול לגני הילדים: משרד החינוך מעניק להם עוד 15 דקות של שקט ■ מעכשיו הלימודים יסתיימו ב־‭13:30‬ בימי חול וב־‭12:45‬ בימי שישי ■ בשנה הבאה צפויה הארכה נוספת ■ מנכ"ל רשת גני חב"ד בישראל, הרב יעקב ליברמן ל-COL: "טרם קיבלנו הודעה רישמית, אך התוכנית אמורה לפעול גם ברשת החינוך החב"דית  לסיפור המלא
שמחה להורים: עוד רבע שעה בגן
גני ומעונות חב"ד בצפת (אילוסטרציה)

יובל לידור, 'מעריב'

אלפי הורים לילדים בגיל הרך קיבלו אתמול הודעה משמחת: יום הלימודים בגנים הוארך ומסתיים כעת כעשר דקות מאוחר יותר, בשעה ‭13:30‬ בימי חול. גם בימי שישי יוכלו ההורים להת־ענג על כרבע שעה נוספת של שקט ויוכלו לאסוף את הזאטוטים בשעה ‭.12:45‬ ואם זה לא מספיק, אז הרי שבשנת הלימודים הבאה צפויה הארכה נוספת של יום הלימודים.

הארכת יום הלימודים היא חלק מרפורמת "אופק חדש" המיושמת על ידי משרד החינוך והסתדרות המורים בכל 12 אלף גני הילדים בארץ. לפי ההסכם עליו חתמו הצדדים, בתמורה לתוספת שכר של ‭4.5‬ אחוזים, הגננות יקבלו על עצמן תוספת של שעת עבודה בשבוע.

לכן, שבוע העבודה של הגננות עומד מעתה על 31 שעות שבועיות, מהן 28 שעות עבודה עם הילדים ושלוש שעות חינוך. בגנים בהם כבר מופעל יום חינוך ארוך, לא יהיו שינויים בלוחות הזמנים עד לסיום שנת הלימודים הנוכחית.

לדברי גורמים במשרד החינוך, כבר בתחילת שנת הלימודים הבאה, יום הלימודים בגני הילדים צפוי להתארך פעם נוספת. המטרה הסופית היא שהפעילות בגנים תסתיים בשעה ‭14:00‬ בימי חול וב־‭13:00‬ בימי שישי.

במכתב שנשלח לכל הגננות בארץ כתבה סמנכ"ל משרד החינוך, לאה רוזנברג, כי "הכניסה לרפורמה שבפתחה אנו עומדות מזמנת הרחבה של פעולות החינוך החשובות שעושה כל גננת בגנה. אנו בראשיתה של הרפורמה והמשכה יאפשר להעמיק עוד את העבודה החינוכית ולהיטיב את החינוך לילדים הרכים‭."‬

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.