מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשס״ח 04.02.2008

הרוגה ופצועים בפיגוע בדימונה, השלוחים מעודדים

פיגוע בלב דימונה: אישה נרצחה הבוקר (שני) בפיגוע שביצע מחבל במרכז המסחרי בדימונה. לבית-הרפואה הובהלו עוד חמישה פצועים ■ מנהל בית-חב"ד בעיר הרב ישראל גליס מסר ל-COL: "היינו באמצע לתלות שלט גדול על בית-חב"ד כשלפתע שמענו פיצוץ עז. הפיגוע היה במרכז המסחרי השוכן כחמישים מטר מבית-חב"ד. בית-חב"ד פתח בשורת פעיליות לחיזוק ולעידוד תושבי העיר" ■ בעקבות הפיגוע החל בפעולה מטה 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', בראשות הרב מנחם קוטנר, בתיאום עם בית-חב"ד המקומי. הערב ייצאו צוותים מיוחדים של המטה, לבקר את הפצועים המאושפזים בבתי-הרפואה  לגלריית תמונות בלעדיות מהשטח 
הרוגה ופצועים בפיגוע בדימונה, השלוחים מעודדים
ההמולה ליד בית-חב"ד, לפני שעה קלה ● צילומים בלעדיים ל-COL

פיגוע בלב דימונה: אישה אחת נרצחה הבוקר (יום ב') בפיגוע שביצע מחבל מתאבד במרכז המסחרי בדימונה. קצין משטרה שהיה במקום, מפקד יחידת מגן - רב-פקד קובי מור - ירה והרג מחבל נוסף. המטען שעליו לא התפוצץ וחבלנים הוזעקו לנטרל את המטען הזה. 

לבית הרפואה סורוקה בבאר שבע הובהלו עוד חמישה פצועים באורח בינוני ומספר פצועים נוספים באורח קל. חבלני משטרה החלו בסריקות אחר מטענים נוספים. מד"א הכריז על אירוע רב-נפגעים. כ-20 אמבולנסים נמצאים במקום וכן צוותי משטרה רבים. 

סמוך לשעה 10:30 נשמע פיצוץ עז במרכז המסחרי בדימונה. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום טיפלו במספר נפגעים. המשטרה חסמה את האזור לתנועה. כוחות משטרה מרחיקים את התושבים מהמקום מחשש למטען נוסף באזור או על המחבל המתאבד. 

מנהל בית-חב"ד בעיר הרב ישראל גליס מסר בשיחה ל-COL, כי "היינו באמצע לתלות שלט מאיר עיניים על בית-חב"ד כשלפתע שמענו פיצוץ עז. הפיגוע היה במרכז המסחרי השוכן כחמישים מטר מבית חב"ד השוכן מול עיריית דימונה. בית חב"ד פתח בשורת פעיליות לחיזוק ולעידוד תושבי העיר".

בית חב"ד פתח בשורת פעיליות לחיזוק ולעידוד תושבי העיר. והחליט להגביר את הפעילות הרוחנית ופעולות חסד, במטרה להוסיף בחוסנם הרוחני של תושבי העיר.

בעקבות הפיגוע החל מיד בפעולה מטה 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', המסייע כספית ונפשית למאות משפחות נפגעי טרור, בתיאום עם בית חב"ד המקומי. הרב מנחם קוטנר, מנהל המטה, מסר כי במסגרת הפעילות יצאו הערב מצוותים מיוחדים של המטה, לבקר את הפצועים המאושפזים בבתי הרפואה "סורוקה" בבאר שבע. המתנדבים יבחנו את הצרכים הדתיים של המשפחות בעקבות האירוע וכן הצורך בסיוע חומרי חסר. 

נסיון העבר מלמד כי משפחות רבות נקרעות בשעה זו בין בני המשפחה בבית לבין הנפגע בבית הרפואה, צוות בית חב"ד מהוה עבורם סיוע רב בהספקת אוכל חם לביתם ומתנדבות הדואגות להמשך ניהול הבית.

לבקשות סיוע ועזרה ניתן לפנות לבית חב"ד דימונה 054-7770580, או למטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור: 03-9607588 שלוחה 169.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.