מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

יוצאי חב"ד תאילנד התכנסו לשבת מרוממת בירושלים

בשבת האחרונה, התכנסו כ-300 מבוגרי וידידי בית חב"ד תאילנד לשבת חוויתית במלון 'שערי ירושלים' בירושלים, כאשר לכולם היתה מטרה אחת: להעלות את ניחוח שבת בתאילנד - כאן בישראל ■ במוצאי שבת, נערך 'דינר' מרגש שמפתח בהקרנת וידאו "תורת חיים" על הרבי. בהמשך נשאו דברים: הרב יוסף חיים קנטור השליח הראשי לתאילנד, והשליח הרב נחמיה וילהלם, שדיברו על הצורך להמשיך את האחדות וההתחברות לתורה ומצוות גם בארץ ■ המשתתפים צפו גם בוידאו על חב"ד תאילנד, ורקדו ריקודי שמחה שנמשכו שעה ארוכה  לסיפור המלא
יוצאי חב
הריקודים במוצאי שבת (צילום: COL)

זוהי מסורת כבר של 12 שנה ששלוחי הרבי לתאילנד מארגנים מדי שנה מפגש לכל המטיילים וידידי הבית חב"ד. במפגש השנתי מעלים זכרונות מתאילנד, מעלים את תחושת הנעימות של 'משפחה בנכר', חוויה יהודית בגלות ומתוועדים ומודים לבית חב"ד.

בשבת האחרונה, התכנסו כ-300 מבוגרי וידידי בית חב"ד תאילנד לשבת חוויתית במלון 'שערי ירושלים' בירושלים, כאשר לכולם היתה מטרה אחת: להעלות את ניחוח שבת בתאילנד - כאן בישראל.

במהלך השבת, סיפרו רבים מהמשתתפים את סיפור התקרובתם ליהדות, בהתוועדות שנמשכה עד השעה 2 לפנות בוקר. המשתתפים השתתפו בשיעורים שנמסרו מפי הרב וילהלם, רעייתו הגב' נחמה וילהלם, הרב שלום דובער מרזל השליח בלאוס, והרב קנטור.

במוצאי שבת, נערך 'דינר' מרגש שמפתח בהקרנת וידאו "תורת חיים" על הרבי. בהמשך נשאו דברים: הרב יוסף חיים קנטור השליח הראשי לתאילנד, והשליח הרב נחמיה וילהלם, שדיברו על הצורך להמשיך את האחדות וההתחברות לתורה ומצוות גם בארץ.

המשתתפים צפו גם בוידאו על חב"ד תאילנד, ורקדו ריקודי שמחה שנמשכו שעה ארוכה. 

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.