מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

ילד בן 3 התחרה באביו על שירה עם פריד ● וידאו מיוחד

תחרות עיקשת נראתה אמש (מוצאי-שבת) בערב התרמה חב"די בלונג-איילנד כשילד בן 3, שמואל ג'ייקובס, התחרה עם אביו ר' שלום ג'ייקובס על הזכות לשיר עם גדול הזמר החסידי ר' אברהם פריד ■ קהל של 200 איש, שהתאסף לטובת "מעגל הידידות" של חב"ד בפייו-טאונס, הריע ממושכות לאב ולבן שגילו כשרונות של שירה מרשימים ■ האירוע נערך בחצר ביתו של ג'ייקובס, המיודד עם השליח הרב זלמן וולוביק ■ בשיחת וידאו עם COL, פריד גילה עם מי היה קל יותר לשיר ■ צוות COL בניו-יורק בדיווח, גלריית תמונות וכתבת וידאו מיוחדת לסיפור המלא  
ילד בן 3 התחרה באביו על שירה עם פריד ● וידאו מיוחד
למטה (מימין): הרב זלמן וולוביק והמארח ר' שלום ג'ייקובס בראיון ל-COL, אמש צילומים: אלי קאהן, COL ● צילום ועריכת וידאו: מנדי לואיס, COL
מאת בנימין וייס וחיים ברון, כתבי COL בניו-יורק
צילומים: אלי קאהן, COL
צילום וידאו: מענדי לואיס, COL


ר' שלום ג'ייקובס הגשים אמש (מוצ"ש) חלום ישן. בעצם, שני חלומות. יליד סקוטלנד ובנו של שליח חב"ד בגלזגו, הוא איש נדל"ן מצליח המטפח תחביב חיובי ומשמח - זמר מוסיקה חסידית.

כדי להגשים את החלום הוא הקים אוהל בחצר ביתו הרחב בסיידרהורסט בלונג-איילנד, הזמין מלצרים וקייטרינג עם המון סושי, והשקיע שעות רבות בתכנון עם צוות בית-חב"ד של אזור פייו-טאונס. "לא הייתי צריך לעבוד דקה אחת על האירוע", סיפר ל-COL השליח הרב זלמן וולוביק. "שלום היה בקשר עם האנשים במשרד ודאג לכל".

ג'ייקובס, המקיים בביתו שיעור שבועי ב'ליקוטי-שיחות' של הרבי עם הרב וולוביק, סיפר לקהל המשתתפים: "היו לי שתי חלומות, והערב שילבתי בין שניהם: לעזור לחב"ד ולארח בביתי את אברהם פריד".

האירוע איפשר להגשים חלום נוסף: חיים רגילים עבור עשרות 'ילדים מיוחדים' החברים בפעילויות סניף 'מעגל הידידות' בעיר. המשתתפים נדרשו לשלם 250 דולר לכניסה להופעה של גדול הזמר החסידי פריד שארכה שלוש שעות.

"בזכות הפעילות שלנו עם 'הילדים המיוחדים' ראיתי פנים חדשות בבית-חב"ד", מספרים הרב וולוביק ורעייתו חני. את פעילות הנוער בבית-חב"ד מנהל השליח הרב מאיר והדסה גייסינסקי. את הפעילות עם הילדים המוגבלים מנהלת הגב' בת-שבע ברונשטיין מקראון-הייטס.

אמא לאחד הילדים, הגב' סיגל, סיפרה בדמעות לקהל: "לא קל למשפחה לחיות עם ילד נכה. למדתי שלא לקחת דברים כמובנים מאליהם. ואני מבקשת מכם הערב שלא לשכוח את חב"ד".

הקהל היה דתי וחרדי ברובו, כיאה לאיזור כה-יהודי כמו פייו-טאונס.

"לפני השיר הבא אציג לכם חידה", אמר פריד באחת האתנחתאות. "איזה שיר שלי הופיע בדף היומי באחרונה".

"דדא ביה", מהקהל מיהרו לענות.

על הבמה, לצד פריד, נשמר מיקרופון כסוף מיוחד עבור שמואל ג'ייקובס, ילד בן 3 ובנו של המארח, שניסה את כוחו במספר דואטים. גם אביו, שהוציא השנה אלבום בשם "א גוט יאר", עלה לבמה ושר במשותף.

עם מי היה יותר קל לשיר, שאלנו את פריד.

"הבן", פריד ענה בחיוך. האבא לא נראה נעלב. 

 לצפייה בכתבת הוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.