מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

ערב מרשים לטובת המרכז ללימוד החסידות

ערב מרשים במיוחד נערך אמש לטובת ארגון המרכז ללימוד החסידות בירושלים, באירוע שהתקיים בבית ר' צבי בק נראו רבים מחשובי ועסקני ירושלים אשר באו לתרום לארגון הפועל בקרב החוגים החסידים, והנותן מענה מיוחד של מסגרות למאות הבחורים ממגוון הישיבות ללימוד החסידות באופן מסודר ■ במהלך האירוע דובר רבות על פעילות הארגון ואף הוצג וידיאו מרתק על הפעילות לאחרונה. בין הדוברים הייה הרב יוסף צבי סגל ראש כולל צמח צדק בירושלים שסיפר בהתפעלות גדולה אודות גודל הזכות לתרום ולחזק את פעילות האירגון  לסיפור המלא 
ערב מרשים לטובת המרכז ללימוד החסידות
(צילום: COL)
ערב מרשים במיוחד נערך אמש לטובת ארגון המרכז ללימוד החסידות בירושלים, באירוע שהתקיים בבית ר' צבי בק נראו רבים מחשובי ועסקני ירושלים אשר באו לתרום לארגון הפועל בקרב החוגים החסידים, והנותן מענה מיוחד של מסגרות למאות הבחורים ממגוון הישיבות ללימוד החסידות באופן מסודר.

הארגון שהוקם רק לפני שנים אחדות כבר כבש ישיבות רבות בירושלים ובבני ברק ומספק את  המעוניין בלימוד החסידות בליווי אישי ומסור במיוחד.

במהלך האירוע דובר רבות על פעילות הארגון ואף הוצג וידיאו מרתק על הפעילות לאחרונה. בין הדוברים הייה הרב יוסף צבי סגל ראש כולל צמח צדק בירושלים שסיפר בהתפעלות גדולה אודות גודל הזכות לתרום ולחזק את פעילות הארגון שנותן הדרכה למתחילים ולמתקדמים בלימוד תורת החסידות ע"י המסגרות הרבות שמציע לכל אחד.

בהמשך דיבר אחד מהבחורים שעולמו השתנה מאז גילה דרך הארגון את המתיקות בלימוד תורת חסידות חב"ד, "לימוד החסידות השפיע ושינה לא רק אותי אלא גם את כל משפחתי, עד כדי שאבי שולח את ילדיו למוסדות חב"ד" סיפר הבחור ברגש. "עד  עת הוקם הארגון לא היי מענה המספק בחור המעונייין ללמוד ברצינות את תורת חסידות חב"ד" אומר הרב בק.

את האירוע הנחה הרב יעקב גולדשמיד ממנהלי ישיבת תות"ל המרכזית וכמו"כ דיברו  הרב יוסף יצחק הבלין יו"ר היכל מנחם ורב קהילת חב"ד רמת שלמה והרב ישראל ברוד.

את האירוע ערכו מנהל הארגון הרב מרדכי בק והרב ישראל ברוד המלווה את הארגון מראשית דרכו.

בארגון מבקשים להודות למסייעים במשך הערב התמימים: מ"מ רוזנברג, שנ"ז שטיינברג  וי"י ליסון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.