מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

הארוחות לקשישים חולקו גם בשלג

השלג הכבד שירד בצפת לא מנע מצוות בית התבשיל "אש בנימין צפת" שע"י "כולל חב"ד" להמשיך בעבודת הקודש של חלוקת ארוחות לנצרכים. מתנדבי "לבנות ולהיבנות" ■ אחרי יום קשה ומייגע, ציינו בסיפוק בבית התבשיל כי, למרות השלג הכבד, לא נשאר אפילו סועד אחד שלא קיבל את הארוחה  לסיפור המלא
הארוחות לקשישים חולקו גם בשלג
השלג הכבד שירד בצפת לא מנע מצוות בית התבשיל "אש בנימין צפת" שע"י "כולל חב"ד" להמשיך בעבודת הקודש של חלוקת ארוחות לנצרכים. מתנדבי "לבנות ולהיבנות". בצפת סייעו בידי רבקה חניא וצוות המתנדבים שלה לארוז את עשרות הארוחות, ואחר כך לחלקם בכל רכבי צפת, כאשר הם לשם כך נעזרים ברכבי ארבע על ארבע.

הקשישים היו אסירי תודה על כך שנעשה כזה מאמץ גדול כדי שלא ישארו רעבים. גם באולם בית התבשיל שנמצא בעיר העתיקה נערך ר' גדעון קיי עם הצוות שלו מבעוד מועד כדי לספק ארוחות לסועדים. עבור רוב הסועדים, הארוחה בבית התבשיל היא הארוחה החמה היחידה שהם מקבלים, והם הלכו דרך ארוכה ברגל כדי לקבל אותה.

בבית התבשיל "כנען" לא הסתפק שחר שושני רק בהגשת עשרות ארוחות חמות לסועדים, אלא גם דאג היום סעודת ברית מילה למשפחה שלא היה באפשרותה לממן סעודת ברית באחד מאולמות השמחות. אחרי יום קשה ומייגע, ציינו בסיפוק בבית התבשיל כי, למרות השלג הכבד, לא נשאר אפילו סועד אחד שלא קיבל את הארוחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.