מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

חגיגת בר מצווה מרגשת ל-30 ילדים באשקלון

שלושים נערי בר-מצווה חגגו את בר-המצווה המסורתית והמרגשת, שנערכה באשקלון על ידי מרכז החסד בהנהלת הרב שרון אוחיון. את האירוע כיבדו בנוכחותם רבנים, אישי-ציבור, חכי"ם ואורחים רבים וביניהם: השליח הראשי לעיר אשקלון הרב מנחם מענדל ליברמן, ח"כ הרב מאיר פרוש, הרבנים הראשיים לעיר אשקלון הרב יוסף חיים בלוי, והרב יוסף שרביט, נציג העירייה מר ניסים חלפון, ושלוחי חב"ד לעיר אשקלון יחד עם בעלי המוסדות ■ בתום הטקס, חולקו זוגות תפילין לנערים עם חבילת שי הכוללת מתנות רבות. הטקס הסתיים בשירה ובריקודים מרגשים וסוחפים   לדיווח מלא ולגלריות תמונות
חגיגת בר מצווה מרגשת ל-30 ילדים באשקלון
(צילום: ישראל אלינסון)
ביום שני בערב אור לט"ו בשבט, נערכה באשקלון חגיגת בר-מצווה מרגשת מאין כמותה לתלמידים מצטיינים מבתי הספר השונים בעיר אשקלון. את החגיגה יזם הפיק ואירגן הרב שרון אוחיון מנהל מפעל "מרכז החסד" באשקלון.

שבועות של הכנה והתרגשות קדמו למעמד בר המצווה לשלושים הנערים, ובהפקת הארוע הושקעו מאמצים רבים וממון רב על מנת להוציא אירוע רב רושם ומרגש, כיאה לתלמידים המצטיינים ולמשפחותיהם הנכבדות.

האירוע התקיים בפאר והדר באולם בית הספר לבנות "אור חי-ה", בהשתתפות ההורים, תומכי המוסדות, ידידי מרכז החסד ואגו"ח אשקלון . את האירוע כיבדו בנוכחותם רבנים, אישי-ציבור, חכי"ם ואורחים רבים וביניהם: ח"כ הרב מאיר פרוש, הרבנים הראשיים לעיר אשקלון הרב יוסף חיים בלוי והרב יוסף שרביט, נציג העירייה מר ניסים חלפון, השליח הראשי לעיר אשקלון הרב מנחם מענדל ליברמן,  ושלוחי חב"ד לעיר אשקלון הרב משה וילנקין- רב ביהכ"נ ומנהל יח"ד אשקלון הרב חיים אטיאס- רב ביהכ"נ בית מנחם ושליח לשכונת נווה דקלים ומנהל אש"ל אשקלון, צוות בתי הספר: הרב אשר אדרעי, הרב דוד קסטנבאום, הרב איתמר שיינר, הגב' חיה וולף, והגב' חיה כהן יחד עם בעלי המוסדות ואורחים נוספים.

בשעה 7:30 בערב התכנסו הילדים עם בני משפחותיהם, הורים, אחים, אחיות, סבים וסבתות, כל משפחה לפי מוזמניה באולם בית ספר חב"ד אור חי-ה שעוצב לצורך כך באופן מרהיב ומשובב עין. שם ישבו לסעודה חגיגית סביב שולחנות עגולים משפחות הילדים לצד ידידי המוסדות. התוכנית הייתה מלאה ומגוונת.

את הטקס הנחה ברוב כשרון המנחה הדגול ומנהל מוסדות החינוך הרב משה בורנשטיין. לאחר כניסה מרשימה של נערי המצווה לשולחן הכבוד, הוזמנו הרב אברהם קוסקס שליח הרבי לשכונת אפרידר ומנהל הספריה התורנית , הרב שרון כהן – מנהל גני חב"ד אשקלון והרב מנחם מענדל גורליק שליח הרבי ורב בית כנסת חב"ד שארית הפליטה ומנהל בית חב"ד באשקלון לומר את פרקי התהילים ולקרוא את מכתבו של הרבי שנהג לשגר עבור חתני בר המצווה.

לאחר מכן, הוזמן ח"כ הרב מאיר פרוש לשאת את דברו. בדבריו שיבח הרב פרוש את פעילות חב"ד באשקלון, ואמר שפעילות זו משנה את פני העיר ללא הכר. הוא ברך את נערי המצווה, ואיחל הצלחה רבה בהמשך הפעילות והעשייה לשלוחי חב"ד באשקלון. בדברים היוצאים מן הלב, יצא שליח הרבי לעיר ויו"ר המוסדות הרב ליברמן ונשא את דברו – מתורתו של הרבי נשיא דורנו.

לאחר מכן נשא דברים מר איתמר שמעוני – מנכ"ל חברת אתרים שהדגיש בדבריו את ידידות רבת השנים עם הרב ליברמן ושיבח את פעילותם הרבה של מוסדות חב"ד בעיר אשקלון. מר שמעוני בירך את נערי - המצוה והעניק מתנה יוקרתית לכל הילדים.

במהלך הערב, המשתתפים נהנו מסרט וידיאו שהופק במיוחד לערב זה. הסרט הציג וסיקר את פעילותו הענפה של מרכז החסד באשקלון, את פועלו כיום ותוכניותיו לעתיד.
רגע מרגש במיוחד היה נאומו של נציג הילדים הת' שלומי גנון שנשא את דרשת בר המצווה לעילוי נשמת אביו, ורבים מן האורחים התרגשו והזילו דמעה.

אותות הוקרה חולקו לתומכי מוסד "מרכז החסד" אשקלון, ונערי בר המצוה קיבלו חבילת שי מיוחדת : זוג תפילין,סט חמשה חומשי תורה, חליפה מכנס ונעליים, ארנק מעור , שעון יוקרתי , ועוד.

הטקס ננעל בשירה וריקודים סוחפים, כאשר מנצח על החגיגה הזמר החסידי הנודע ר' אברומי רוזנבאום בליוויו של ר' אלאור וולנר המופקד על הקלידים.

הורי הילדים הודו לרב שרון אוחיון על הערב המיוחד והמרגש, לרב ליברמן ולכל המסייעים בהפקת הארוע המרשים, המרגש ומלא התוכן. שילוט - 'שלט בקליק'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.