מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשס״ח 03.02.2008

תלמידות בית חיה הפתיעו: 3254 שורות בעל פה!

אפילו האורח הלבן שהשבית את הלימודים ב"בית חיה" ביתר עילית - לא הצליח להשבית את השמחה ולקרר את ההתלהבות מההישג המרשים והמיוחד אליו הגיעו תלמידות בית הספר במהלך "שבוע התקשרות". סיכום נתוני הפעילות הראה כי בנות "בית חיה" בביתר צברו יחד 3254 שורות בעל פה, מהמאמר "באתי לגני"! לסיפור המלא  
תלמידות בית חיה הפתיעו: 3254 שורות בעל פה!

אפילו האורח הלבן שהשבית את הלימודים ב"בית חיה" ביתר עילית - לא הצליח להשבית את השמחה ולקרר את ההתלהבות מההישג המרשים והמיוחד אליו הגיעו תלמידות בית הספר במהלך "שבוע התקשרות". סיכום נתוני הפעילות הראה כי בנות "בית חיה" בביתר צברו יחד 3254 שורות בעל פה, מהמאמר "באתי לגני"!

שינון בע"פ של "באתי לגני" – הייתה אחת המשימות במבצע מתמשך, במהלכו התלמידות התכוננו לקראת יו"ד שבט, ועסקו במגוון פעילויות חסידיות שנועדו להנחיל ערכים חסידיים בתוך שגרת החולין.

חוברות מיוחדות הופקו ע"י בית הספר, עם חומר לימוד ומשימות שהותאמו לרמה הלימודית של כל כיתה. כל בת ב"בית חיה" קיבלה כרטיס מעקב אישי, והחל מרוץ אינטנסיבי של לימוד ופעילות, כאשר ההישגים נצברים בתוך הכרטיס האישי. המורות עודדו והמריצו, עקבו ורשמו בכרטיסים – ובית הספר כולו נכבש באווירה חסידית גועשת ושוקקת חיים.

הפעילות לוותה בפרסי עידוד – מתנת השליח הרה"ח ר' ויקטור עטיה, לעילוי נשמת בתו היקרה חיה מושקא ע"ה, תלמידת "בית חיה", שאהבה מאוד את הפעילויות החסידיות בבית הספר ותמיד נטלה חלק במבצעים החסידיים.

בסיום הפעילות זכתה כל תלמידה לקבל שי אישי – "סדר קריאת שמע שעל המיטה" בהוצאה חדשה – מתנת משפחת עטיה.

מנהלת בית הספר הגב' חני בלוי העניקה תעודת-הצטיינות לבנות שצברו את מירב ההישגים, והורי הבנות לא חסכו שבח ותודה לצוות הנפלא של מורות בית-חיה על ההשקעה המתמשכת, יום-יום לאורך השנה כולה – בחינוך חסידי, בלמידה ובהשראת אווירה ביתית חמימה השוררת תמיד בבית חיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.