מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשס״ח 30.01.2008

נשות תל-אביב התכנסו לרגל כ"ב שבט

מאות נשים מתל אביב וסביבותיה, שליחות ומקורבות מכל שכונות העיר החל מקרית שלום, נחלת יצחק, יד אליהו, רמת אביב, כוכב הצפון, האוניברסיטה, רמת החייל ועוד, התכנסו באולמי בית החייל לערב מרגש ומיוחד לעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה במלאות 20 שנה להסתלקותה ■ סושי בר ומכירה סינית לטובת ארגון שפרה ופועה סיוע ליולדות בת"א, קידמו את פני הבאות. מבטי ההשתאות הוכיחו כי המארגנות הצליחו להפתיע בעיצוב המושקע והמהודר שהיווה קו מנחה לאורך כל הארוע כולו  לסיפור המלא
נשות תל-אביב התכנסו לרגל כ
מאות נשים מתל אביב וסביבותיה, שליחות ומקורבות מכל שכונות העיר החל מקרית שלום, נחלת יצחק, יד אליהו, רמת אביב, כוכב הצפון, האוניברסיטה, רמת החייל ועוד, התכנסו באולמי בית החייל לערב מרגש ומיוחד לעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה במלאות 20 שנה להסתלקותה.

סושי בר ומכירה סינית לטובת ארגון שפרה ופועה סיוע ליולדות בת"א, קידמו את פני הבאות. מבטי ההשתאות הוכיחו כי המארגנות הצליחו להפתיע בעיצוב המושקע והמהודר שהיווה קו מנחה לאורך כל הארוע כולו.

קהל הנשים התיישב סביב שולחנות ערוכים הארוע נפתח במחול מרשים של בנות כפר חב"ד.

סקירה קצרה על העומד להתרחש במהלך הערב שעמד בסימן "ואת עלית על כולנה" , ניתנה לקהל ע"י המנחה הגב' מינדי שמערלינג, ובסיומה הזמינה את הילדה חיה מושקא כהן יחד עם אמה הגב' חני כהן לטקס הדלקת הנר ולימוד משניות לעילוי נשמת הרבנית.

קטע וידאו שסקר את הביוגרפיה של הרבנית היווה פתיח להרצאה המאלפת שנשאה הרבנית הינדה גערליצקי – שליחת הרבי לתל אביב, בהרצאה היטיבה להעביר את מעלתה של הרבנית ואת המסר לכל אחת מאיתנו ששואפת להידמות לה.

שולחנות וכסאות הוספו לאולם עקב הקהל הגדול שלא הפסיק לזרום נשמע קול שירה והזמרת עפרה פריידנרייך פסעה בין היושבות אל הבמה כשהיא פותחת את מופע הבכורה שלה "עוד מבט אחד". ומשלבת את סיפור חזרתה בתשובה שהחל בקהילת חב"ד בת"א יחד עם שירים נוספים שכתבה.

חלקו השני של הערב שהוקדש לארגון שפרה ופועה סיוע ליולדות בתל אביב, נפתח ע"י האחראית על הארגון הגב' דבורה לאה וולף שסיפרה לקהל על הפעילות והזמינה אל הבמה את בנות תל אביב הצעירות. במופע מתוק שרו הילדות, רקדו והביעו את תודתן לכל הנשים שרוצות לעזור לארגון הנפלא הזה.

המשתתפות הסתובבו בין הפריטים המעוצבים ע"י הגב' רחלי גבירץ שהייתה אחראית על עיצוב האירוע. ההפסקה הוקדשה לרכישת כרטיסי הגרלה למכירה הסינית שעליה עמלו וטרחו הגב' חוה ביר, רבקי רייצס, ודקלה ריי ובמקביל נהנו מבר עשיר של שתיה חמה ועוגות.

אל הבמה הגיע בריצה השחקן החסידי ר' מיכאל וייגל, שהיטיב להביע את תחושתו של הבעל שנעשה לאבא מאושר בפעם הרביעית בחייו, קטעי ההומור רק חידדו את הצורך בחשיבותו של ארגון שפרה ופועה.

בסיומו של הארוע נערכה הגרלה על דולר של הרבי בו זכתה הגב' ענבר ויזל, מרמת אביב. האירוע כולו נערך בחסות מרכז חב"ד ת"א והעומד בראשו הרב גערליצקי שליח הרבי לתל אביב, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב, מר עמוס ברזילאי - אוהל מועד אולמות וארועים, קייטרינג מזל טוב, נשות חב"ד בת"א שהתגייסו כולן להצלחת הארוע,ובנות כיתה י"א מבית רבקה כפ"ח.

מופע הסיום "אשת חיל", בשילוב זיקוקים ופירוטכניקה – הוקדש לכל אחת מהיושבות באולם.מתוך תקווה וברכה שנזכה לקיים ארוע זה בשנה הבאה יחד עם הרבנית והרבי בראשנו בגאולה האמיתית והשלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.