מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשס״ח 30.01.2008

הבחירות למועצת הרבנות נדחו לר"ח ניסן

הממשלה החליטה לאשר את חוק הרבנות הראשית ולהסמיך את ועדת השרים לענייני חקיקה, ולאשר את נוסחה הסופי של הצעת החוק. כידוע מועצת הרבנות הראשית כוללת 16 חברים, מתוכם 4 רבני הערים הגדולות, ושני הרבנים הראשיים לישראל. יתר חברי המועצה נבחרים בבחירות ישירות, חשאיות ואישיות באסיפה הבוחרת, כשהבחירות למועצה נערכות אחת לחמש שנים ■ כזכור, וכפי שפורסם ב-COL, מספר רבנים חב"דיים מתכוננים לרוץ לבחירות, אך עדיין מוקדם להעריך בדיוק מי ירוץ לסיפור המלא בחירות למועצת הרבנות הראשית: רבנים חב"דיים יתמודדו
הבחירות למועצת הרבנות נדחו לר

הממשלה החליטה לאשר את חוק הרבנות הראשית ולהסמיך את ועדת השרים לענייני חקיקה, ולאשר את נוסחה הסופי של הצעת החוק. כידוע מועצת הרבנות הראשית כוללת 16 חברים, מתוכם 4 רבני הערים הגדולות, ושני הרבנים הראשיים לישראל. יתר חברי המועצה נבחרים בבחירות ישירות, חשאיות ואישיות באסיפה הבוחרת, כשהבחירות למועצה נערכות אחת לחמש שנים.

על פי החוק המועצה המכהנת סיימה את תפקידה לפני ימים בודדים ב-יט' בשבט, וכעת נערכים במשרד ראש הממשלה לקיום הבחירות למועצה. בשל העובדה שהכנות אלו לא הושלמו הוחלט לדחות את מועד קיום הבחירות.

במקביל קיים צורך להאריך את תוקף כהונתה של המועצה המכהנת עד לסיום הבחירות וכניסת המועצה החדשה לתוקפה, ועל כן טיוטת החוק שהוכנה מאפשרת לדחות את מועד קיום הבחירות בהוראת שעה עד יום  א' בניסן תשס"ח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.