מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשס״ח 28.01.2008

נחנך מרכז חב"ד בסודבורי ● גלרייה

בט"ו בשבט התקיימה חנוכת בית חב"ד סודבורי, בהשתתפות עשרות ידידים ותומכים שהתייצבו כולם כאיש אחד בלב אחד לערב שכולו חגיגה. שלוחי הרבי לסודבורי הם הרב פרימן ורעייתו ■ הרב פרימן שיתף את הקהל ברגשותיו ביום גדול זה לבית חב"ד והקהילה היהודית כולה. הוא דיבר על הרבי ועל ההשראה והנתינת כוח שהוא מעניק לעולם כולו ■ הרב לוי פוגלמן, שליח הרבי בנאטיק, כובד בקביעת המזוזה במרכז החדש. הרב פרימן הודה למשפחת פוגלמן שסייעה רבות להפוך את החלום למציאות לסיפור המלא
נחנך מרכז חב
בט"ו בשבט התקיימה חנוכת בית חב"ד סודבורי, בהשתתפות עשרות ידידים ותומכים שהתייצבו כולם כאיש אחד בלב אחד לערב שכולו חגיגה. שלוחי הרבי לסודבורי הם הרב פרימן ורעייתו. הערב התחיל בבר טעימות, יין וכיבוד קל, ולאחר מכן הוזמן הקהל לברך 'שהחיינו' על פרי חדש, כנהוג בט"ו בשבט.

מר סול כהן קיבל את רשות הדיבור וסיפר על הרושם וההשפעה שיש לחב"ד על חייו וחיי משפחתו. הוא הצהיר שהיהדות קיבלה מימדים חדשים דרך חוויותיהם עם השלוחים וחב"ד. הוא ציין שהשקפת חב"ד ללא תוויות, גורמת להעריך יהודי כפי שהוא באמת. אין שמות וקטגוריות. כולם יהודים.

הרב פרימן שיתף את הקהל ברגשותיו ביום גדול זה לבית חב"ד והקהילה היהודית כולה. הוא דיבר על הרבי ועל ההשראה והנתינת כוח שהוא מעניק לעולם כולו.

הרב לוי פוגלמן, שליח הרבי בנאטיק, כובד בקביעת המזוזה במרכז החדש. הרב פרימן הודה למשפחת פוגלמן שסייעה רבות להפוך את החלום למציאות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.