מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשס״ח 27.01.2008

אנשי ערוץ 7 זכו במכרז "רדיו המתיישבים"

היסטוריה: הרשות השניה מתקנת עוולות. שנים לאחר שהמשטרה סגרה את תחנת ערוץ 7 ושלחה למאסר את מפעילה התחנה, החליטה הערב (ראשון) וועדת המכרזים של הרשות השניה להחזיר את ערוץ 7 למרכז הבמה, ולהעניק להם את הזכיון להפעלת את תחנת "רדיו המתיישבים", המבוססת על אנשי ערוץ 7 ■ בצאתו הערב מהפגישה הסגורה של ראשי הרשות השנייה, אמר יו"ר ועדת המכרזים, יוסי אליטוב ל-COL: "מדובר ביום חג שסוף סוף הימין הדתי בישראל זוכה לכלי ביטוי ולכלי תקשורת. נגמר עידן סתימת הפיות בישראל  כל הפרטים
אנשי ערוץ 7 זכו במכרז

כתב COL

היסטוריה
: הרשות השניה מתקנת עוולות. שנים לאחר שהמשטרה סגרה את תחנת ערוץ 7 ושלחה למאסר את מפעילה התחנה, החליטה הערב (ראשון) וועדת המכרזים של הרשות השניה להחזיר את ערוץ 7 למרכז הבמה, ולהעניק להם את הזכיון להפעלת את תחנת "רדיו המתיישבים", המבוססת על אנשי ערוץ 7.

מנכ"ל התחנה יהיה יהושע מור יוסף, דובר מועצת יש"ע לשעבר, בעוד הבעלים של התחנה, הינו מר צבי שלום, איש ימין חובש חיפה, אחיו של שר החוץ לשעבר מר סילבו שלום, ומקורבו של הרב מרדכי אליהו. על התכנים בתחנה החדשה הופקד ידיד COL, קובי סלע. יו"ר הדירקטריון, הוא שמעון אלקבץ, לשעבר מבכירי עיתון 'מעריב'. בראש וועדת המכרזים, עמד יוסי אליטוב, שעמל בחודשים האחרונים, על גיבוש המכרז.

בצאתו הערב מהפגישה הסגורה של ראשי הרשות השנייה אמר אליטוב ל-COL: "מדובר ביום חג שסוף סוף הימין הדתי בישראל זוכה לכלי ביטוי ולכלי תקשורת. נגמר עידן סתימת הפיות בישראל.

בתום האסיפה, התקשרו יו"ר הרשות השנייה נורית דאבוש, מנכ"ל הרשות מנשה סמירה, ויו"ר וועדת המכרזים יוסי אליטוב, לצבי שלום כדי לבשר לו על הניצחון. מתוך 15 החברים בוועדה, הצביעו 13 חברעם בעד קבוצה זו להפעלת הערוץ, בעוד שני  החברים הערביים בוועדה בחרו לשלא להשתתף בהצבעה כאות מחאה.

ל-COL נודע, כי כי בראש הרבנים שיכוונו את התחנה עומד הרב שמואל אליהו רבה של צפת, שיהיה האיש שיתן את הטון בתחנה. 

כמו-כן מעריכים בחוגי המתיישבים, שלא ניתן יהיה לעצור את זליגת הערוץ לכל רחבי הארץ, (ולא רק לשטח יש"ע), מה שיגרום לפריחתו מחדש של ערוץ 7 וגם לתחרות קשה עם רדיו קול חי שנהנה בשנים האחרונות לבלעדיות במגזר.

מבחינת אליטוב, הכנת המכרזים, כתיבת ספר המכרז, אישורו במועצה, ועברת כל תהליכי בג"ץ, הם סימן לכך שכאשר פועלים נכון באמונה, מאחורי הקלעים, ובלי להתהלם אפשר להגיע להישגים יפה.

לאחרונה, הוביל אליטוב, את מינויו של יהודה לנקרי חובש כיפה, לתפקיד יו"ר דירקטריון חברת החדשות של הערוץ השני, במקומו של איש שינוי יצחק לבני.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.