מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשס״ח 23.01.2008

ערב אסיפת הורים בישיבה קטנה בבני ברק

במוצאי י' שבט התכנסו באולם הישיבה הורי התלמידים לכינוס בענין החינוך, ולהתועדוות חסידית לרגל י' שבט ■ לפני תחילת הכינוס ישבו ההורים אם אנשי הצוות של הישיבה ושמעו על התקדמות הילד בישיבה הן בהנהגה והן בלימוד. לאחר מכן התיישבו ההורים לארוחת ערב חגיגית  לתמונות נוספות
ערב אסיפת הורים בישיבה קטנה בבני ברק
במוצאי י' שבט התכנסו באולם הישיבה הורי התלמידים לכינוס בענין החינוך, ולהתועדוות חסידית לרגל י' שבט.

לפני תחילת הכינוס ישבו ההורים אם אנשי הצוות של הישיבה ושמעו על התקדמות הילד בישיבה הן בהנהגה והן בלימוד. לאחר מכן התיישבו ההורים לארוחת ערב חגיגית.

פתח את הערב הרב אהרון לוי בדבר מלכות ולחאמ"כ הוזמן הרב שלמה רוזנברג מנכ"ל המוסדות שדיבר על הצורך לתפוס כל בחור ולהוציא ממנו את המירב. הרב בנימין קופרמן ראש הישיבה, שקישר את ענין הדוגמא אישית בחינוך לפרשת השבוע.

הרב לוי רוזנברג מנהל הישיבה, תיאר באוזני ההורים את השתלשלות הישיבה ואת מהלך הבניה בישיבה, וכן את ההשקעה הגדולה הקיימת בישיבה.

הרב שלמה מרגליות מנהל הרוחני בישיבה שדיבר על דוגמא אישית של הורה כלפי התלמיד. את מסכת הנואמים סיים הרב יצחק ריבקין, יועץ חינכי העובד בשיתוף מלא עם צוות הישיבה, אשר עמד על כך שהורים החפצים בהצלחת חינוכו של בנם חייבים לתת גיבוי רעיוני להנהלה בתחום החינוכי ובד בבד להיות קשובים לרחשי לב הילד. הורים אשר משלבים במינון נכון את התמיכה במהלכי הנהלת המוסד החינוכי והאזנה מתאימה לבנם יזכו לתוצר המלא בסוף הדרך.

לאחר הכינוס התיישבו הורי התלמידים עם צוות הישיבה והודו להם על ההשקעה הגדולה שמשקיעים בבחורים, ועל הפירות היפים שיוצאים ב"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.