מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשס״ח 23.01.2008

פלורידה: שרשרת אירועים במכון הסמיכה בגולדן-ביטש

באחרונה התקיימו מספר אירועים במכון הסמיכה בגולדן-ביטש בפלורידה, בראשות הרב בער'ל גוראריה ובניהולו של השליח הרב שי עמאר ■ דינר מרשים, הכנסת ספר-תורה וחלוקת תעודות הוקרה לתומכים ■ בנוסף, הבחורים הלומדים במכון נבחנו אצל הרב ישראל פרידמן ראש-ישיבת 'אהלי-תורה', הרב גבריאל צינער מחבר סדרת הספרים "נטעי גבריאל" והרב דוד שוחט מרא-דאתרא של קהילת חב"ד בטורונטו ■ COL מגיש בכתבה המלאה: דיווח, תמונות וקטע וידאו מיוחד מהדינר והבחינות לסיפור המלא  
פלורידה: שרשרת אירועים במכון הסמיכה בגולדן-ביטש
למעלה: הדינר. למטה (מימין): הרב צינער, הרב פרידמן והרב שוחט ● צילומים: COL
מאת חיים ברון, כתב COL

באחרונה התקיימו מספר אירועים במכון הסמיכה בגולדן-ביטש בפלורידה, בראשות הרב בער'ל גוראריה ובניהולו של השליח הרב שי עמאר. מכון הסמיכה נפתח בתחילת השנה והבחורים הלומדים שם נהנים מתנאים רוחניים וגשמיים כאחד.

בדינר מיוחד ומרשים, לטובת מכון הסמיכה "אור עמרם", השתתפו 200 אנשים מהאיזור שבאו לחזק ולתמוך במכון. הדינר היווה גם את ההזדמנות לפתיחה הרישמית של המכון, עם הסרת הלוט מהבניין. במהלך הדינר, הוכנס אף ספר-תורה למכון הסמיכה.

במהלך הדינר, נשאו דברים נלהבים ראש הסמיכה הרב גוראריה, השליח הרב עמאר, הרב דוד פינטו מאשדוד ועוד. הדוברים השונים הדגישו את המטרה - להגדיל ולהעצים את מכון הסמיכה בשנים הקרובות.

"זה חלום שמתגשם", אמר הרב עמאר בהתלהבות וסחף מחיאות-כפיים מהמשתתפים. הרב גוראריה אף סיפר למשתתפים את סדר היום של הבחורים שנסב סביב דבר אחד: לימוד תורה.

בהמשך, חולקו תעודות הוקרה לתומכים הרבים. שיא האירוע היה בריקודים הסוחפים של המשתתפים עם הבחורים הלומדים במכון.

הימים האחרונים נערכו מספר בחינות עם רבנים חשובים בנושאי בשר וחלב: הרב דוד שוחט מרא-דאתרא של קהילת חב"ד בטורונטו, הרב גבריאל צינער מבורו-פארק בעל מחבר סדרת הספרים "נטעי גבריאל" והרב ישראל פרידמן ראש-ישיבת 'אהלי-תורה'.

"לאחר הבחינות הרבנים שוחחו איתי והביעו את התפעלותם מהידע הנרחב של הבחורים בחומר הנלמד", סיפר ל-COL ראש המכון הרב גוראריה.

לצפייה בקליפ וידאו מהדינר וחלק מהבחינות:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.