מערכת COL | יום ט"ו שבט ה׳תשס״ח 22.01.2008

נחל'ה: משלחת אורחים התרשמה בבית-ספר בנות

אתמול (שני) ביקרה בבית ספר חב"ד בנות בנחלת הר חב"ד בניהולו של הרב יוסף מעטוף, משלחת מכובדת של מנהלת המחוז הגב' עמירה חיים ופמליה נרחבת של מפקחי ומפקחות המחוז מ-2 הזרמים ממלכתי וממ"ד, ראש העיר – מר מוטי מלכה, מנהל מחלקת החינוך ועוד ■ מטרת הביקור להתרשם מתכנית "אופק" שנכנסה לבית הספר בקרית מלאכי. במצגת שהוצגה בפני המבקרים צוטטו קטעים ממכתבי הרבי על חינוך ילדי ישראל, המקבילים לרעיונות של "אופק"  לסיפור המלא
נחל'ה: משלחת אורחים התרשמה בבית-ספר בנות
אתמול (שני) ביקרה בבית ספר חב"ד בנות בנחלת הר חב"ד בניהולו של הרב יוסף מעטוף, משלחת מכובדת של מנהלת המחוז הגב' עמירה חיים ופמליה נרחבת של מפקחי ומפקחות המחוז מ-2 הזרמים ממלכתי וממ"ד, ראש העיר – מר מוטי מלכה, מנהל מחלקת החינוך ועוד.

מטרת הביקור להתרשם מתכנית "אופק" שנכנסה לבית הספר בקרית מלאכי.
במצגת שהוצגה בפני המבקרים צוטטו קטעים ממכתבי הרבי על חינוך ילדי ישראל, המקבילים לרעיונות של "אופק".

מנהלת המחוז התעכבה על השקופית ובקשה הסבר על כל קטע וקטע. בדבריה אמרה, שדברי הרבי שנאמרו לפני עשרות שנים מדגישים את אותן נקודות שהיום תכנית "אופק" החדשה רוצה להטמיע בבתי הספר.

בנוסף, התפעלו כולם משקופית שהציגה רשימה ארוכה של בוגרות בית הספר אשר היום הן שליחות של הרבי ברחבי העולם, ואף ביקשו לצפות בה פעם נוספת.
מהביקור במוקדי הלמידה התרשמו מאוד מן היחס החם והאישי של המורות לתלמידות וכושר הביטוי של התלמידות.

בסיכום הביקור ציינו את האהבה שיש למורות לתלמידות, רואים את זה בעיניים, ואת שביעות הרצון שיש לתלמידות ממסירות המורות. היא הוסיפה בהערכה את העובדה שהמורות נוהגות לפי הוראות הרבי ורואות בעבודת ההוראה שליחות.

בסיום הפגישה הוגש שי אישי למנהלת המחוז, מרקחת אתרוגים שנעשתה מאתרוג של הרבי שקיבל אחד החסידים לפני כ-18 שנה. וכן הספר "חיים של משמעות" עפ"י משנתו של הרבי מליובאוויטש. צורפו לכך דברי ברכה על התפקיד החשוב שיש לה כאחראית על כ-1/5 מתלמידי ישראל.

גב' עמירה חיים קיבלה את השי בהתרגשות מרובה. כל הפמליה הנכבדה שמנתה כ-20 איש יצאה מרוגשת ומלאת הערכה על העבודה החינוכית והאווירה הטובה ששוררת בבית הספר. וכן ציינו את רמת הלמידה בשעורים הפרטניים במסגרת "אופק חדש".

בארוחת צהריים שהתקיימה לפמליית המשרד לראש עירית קריית מלאכי ולמנהלים, ציינה שוב ושוב את דברי הרבי בהערכה רבה ושבחה את פעילות בית הספר.
את כל הנ"ל יש לזקוף לזכותו של צוות ביה"ס המסור שעושה כל השנה רבות למען חינוך התלמידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.