מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשס״ח 21.01.2008

בית-חנה בווסטר: יום עיון וסדנאות פעילות בי' שבט

בי' שבט, ערך תיכון בית-חנה בווסטר יום עיון וסדנאות פעילות לבנות חב"ד מאיזור ניו אינגלנד. נושא היום היה: "בנות בונות חב"ד - חשיבותה של בת-חב"ד בשליחות" ■ בזמן הארוחה החגיגית הרבנית פוגלמן, אשת השליח הראשי למאסטשוסט הרב הרשיל פוגלמן זה 60 שנה- דיברה עם הבנות על זכותן להיות תלמידות במוסדות הרבי ובירכותיו לכל התלמידים והעוסקים בהם. לאחר מכן, ניגנו את סדר הניגונים  לסיפור המלא
בית-חנה בווסטר: יום עיון וסדנאות פעילות בי' שבט
בי' שבט, ערך תיכון בית-חנה בווסטר יום עיון וסדנאות פעילות לבנות חב"ד מאיזור ניו אינגלנד. נושא היום היה: "בנות בונות חב"ד - חשיבותה של בת-חב"ד בשליחות".

במהלך היום למדו מהמאמר "באתי לגני", שמעו מרב בתי הכלא בארה"ב על קירוב אסירים יהודים וכן, השתתפו בפעילות חוויתית על חיי הרבי הריי"צ נ"ע.

בזמן הארוחה החגיגית הרבנית פוגלמן, אשת השליח הראשי למאסטשוסט הרב הרשיל פוגלמן זה 60 שנה- דיברה עם הבנות על זכותן להיות תלמידות במוסדות הרבי ובירכותיו לכל התלמידים והעוסקים בהם. לאחר מכן, ניגנו את סדר הניגונים.

בסיום היום, חובר סלוגן לאירגון החדש "אירגון בנות חב"ד של ניו אינגלנד" שהוקם על ידי תיכון חב"ד ווסטר לתת הזדמנות לבנות הפזורות בשליחות להתקשר ולהשתתף בפעילויות מגוונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.