מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשס״ח 20.01.2008

בירושלים חוגגים 30,000 בריתות

ביום חמישי האחרון התאספו מאות מוהלים, עוזרים ותמכי ארגון "ברית יוסף יצחק" לערב חגיגי וסעודת הודיה להקב"ה, לרגל חגיגת שלושים אלף בריתות בחסות הארגון, שביצע את האירועים מסביב לעולם ללא כל תמורה * רבים מהם מיהרו לפינה בצידי האולם, שם התיישבו לשידור אינטרנטי ושוחחו עם יו"ר הארגון הרב ירון עמית, שנבצר ממנו להשתתף בגופו באירוע, בשעה שהוא שוהה בחו"ל לצורך פתיחת מרכזים חדשים.
בירושלים חוגגים 30,000 בריתות
ביום חמישי האחרון התאספו מאות מוהלים, עוזרים ותמכי ארגון "ברית יוסף יצחק" לערב חגיגי וסעודת הודיה להקב"ה, לרגל חגיגת שלושים אלף בריתות בחסות הארגון, שביצע את האירועים מסביב לעולם ללא כל תמורה. את האירוע הפיק רכז הפעילות בארץ הקודש: ר' אריה עמית.

דקות ארוכות לפני תחילתו של האירוע, התחילו לזרום לאולם השמחות "בית ישראל" שבלב העיר ירושלים, מוהלים, עוזרים ותורמים של הארגון.

רבים מהם מיהרו לפינה בצידי האולם, שם התיישבו לשידור אינטרנטי ושוחחו עם יו"ר הארגון הרב ירון עמית, שנבצר ממנו להשתתף בגופו באירוע, בשעה שהוא שוהה בחו"ל לצורך פתיחת מרכזים חדשים.

הקור הירושלמי ששרר בחוץ, לא מנע ממאות האנשים לזרום לאירוע סעודת ההודיה, שציינה תנופה מחודשת בפעילות הקודש.

במהלך האירוע, נצפו מספר רגעים מרגשים במיוחד. אחד מהם אירע, כאשר לדוכן הנואמים עלה, יהודי מבאר שבע שעשה ברית דרך הארגון. במילים נרגשות הוא הסביר איך שמאז הברית, הוא נהיה בן אדם חדש והילדים שלו אמרו לו: אבא נהיית אדם חדש. "כל החשיבה שלי השתנתה! כל המידות השתנו! כל החיים השתנו מן הקצה אל הקצה!

בהמשך האירוע, הוחשכו האורות, ועל המרקע נראתה דמותו של יו"ר הארגון הרב ירון עמית, שלאורך כל הערב, היה מחובר בשידור חי. הוא סיפר לנוכחים על הפעילות המרובה שהוא מפתח בחו"ל .

וידאו מיוחד הוכן לרגל האירוע. הסרט המרגש מהפעילות שהוכן במיוחד, מספר על העידוד של הרבי ליסוד הארגון. הקשיים הראשוניים, החובות הרבים, המניעות והעיכובים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.