מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשס״ח 20.01.2008

קרני שומרון: הרב אליהו לנדא התוועד בי' שבט

ביום חמישי, מוצאי י' שבט, נערכה בבית חב"ד קרני שומרון התוועדות חסידית, שנתפחה על-ידי מנהל בית חב"ד ושליח המקום, הרב יצחק יהונתן כהן שפתח בסיפור חסידי, וסיפר למתוועדים על י' שבט ועל הרבי הריי"צ נ"ע ■ עם המשתתפים התוועדו הרב יוסף יצחק ליפקין משליחי כפר סבא, והרב אליהו לנדא מראשי ישיבת 'תומכי תמימים', כפר חב"ד  לסיפור המלא
קרני שומרון: הרב אליהו לנדא התוועד בי' שבט

ביום חמישי, מוצאי י' שבט, נערכה בבית חב"ד קרני שומרון התוועדות חסידית, שנתפחה על-ידי מנהל בית חב"ד ושליח המקום, הרב יצחק יהונתן כהן שפתח בסיפור חסידי, וסיפר למתוועדים על י' שבט ועל הרבי הריי"צ.

לאחר מכן התוועד עם הקהל הרב יוסף יצחק ליפקין משליחי כפר סבא, שהמשיך את דברי הרב כהן וסיפר על קשרו האישי עם הרבנית חיה מושקא בזמן בחרותו.

במשך דבריו של הרב ליפקין קם אחד מהמתוועדים , הרב עזריאל היומן סיפר דברים מרגשים מאוד על קשרו האישי עם הרבי ועל אביו, שתור בחור ליטאי כבן 13.

בתקופת השואה היגר מגרמניה לארצות הברית לבד ובחוסר כל. כהגיע לא מצא אדם שאיכפת לו ממנו ושידאג לו חוץ מאחד-הרבי ריי"צ. בזכות הרבי ריי"צ הבחור ואחרים כמותו הצליחו להמשיך לגדול כאנשים שומרי תורה ומצוות, בני תורה של ממש, ואף הקיימו דור ישרים מבורך.

בהמשך הגיע להתוועד עם הקהל, הרב אליהו לנדא מראשי ישיבת 'תומכי תמימים', כפר חב"ד. הרב לנדא בדרך כלל מוסר שיעור בבני ברק בשעות אילו אך בזכות בקשת אחד מבאי שיעורו הקבועים, עו"ד ר' שמשון הלפרן, הוא הסכים להעביר את שיעורו לקרני שומרון באופן חד פעמי.

הרב לנדא התוועד בעניין מסירות נפש עבור חינוך יהודי וסיפר על נס מעניין בעניין שמיטה. באחד מקיבוצי השומר הצעיר החליטו בעזרת בי"ד בני ברק לשמור על שמיטה בשדה הבננות שלהם. לא מזמן היו קור חזק מאוד באיזור הקיבוץ והכל נהרס כמעט עד היסוד. חוץ משדה אחד, שדה הבננות שעליהן שמרו בני הקיבוץ על שנת שמיטה.

בין עניין לעניין ומתוועד למתוועד ניגנו בחן ר' ויקטור ור' יוני ממקורבי בית חב"ד כפר סבא והוסיפו שמחה רבה להתוועדות. הקהל נהנה מאוד וביקשו שהרב לנדא והרב ליפקין יחזרו להתוועד בהזדמנויות נוספות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.