מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשס״ח 20.01.2008

התוועדות מרגשת לאחר אסון מות חמשת היהלומנים

לאחר מספר ימים של שיברון לב אצל משפחת היהלומנים, על מותם של חמשת היהלומנים שנספו באסון התרסקות המטוס בנמיביה, חברו שלשת נשיאי הבורסה: מר אבי פז, מר שמואל שניצר, מר שלמה אשד, וכן פרופסור אליהו סורקין מנהל מחלקת טיפול נמרץ מרכז רפואי איכלוב, ומנהל בית חב"ד בבורסה הרב חגי הלוי, התוועדו בשעות האחרונות אור לי' שבט עם כ-200 חברי בורסה אשר פתחו את ליבם ורוממו את נפשם  לסיפור המלא ולתמונות
התוועדות מרגשת לאחר אסון מות חמשת היהלומנים
לאחר מספר ימים של שיברון לב אצל משפחת היהלומנים, על מותם של חמשת היהלומונים שנספו באסון התרסקות המטוס בנמיביה, חברו שלשת נשיאי הבורסה: מר אבי פז, מר שמואל שניצר, מר שלמה אשד, וכן פרופסור אליהו סורקין מנהל מחלקת טיפול נמרץ מרכז רפואי איכלוב, ומנהל בית חב"ד בבורסה הרב חגי הלוי, התוועדו בשעות האחרונות אור לי' שבט עם כ-200 חברי בורסה אשר פתחו את ליבם ורוממו את נפשם.

נשיא הבורסה מר אבי פז, דיבר על הקשר בינו לבין הרבי כשביקר את הרבי, וקיבל דולר מהרבי השמור במקום מבטחים.

נשיא הכבוד מר שמואל שניצר, סיפר שעבורו זוהי זכות גדולה וסגירת מעגל להיות יו"ר חוג הידידים של בית חב"ד בורסת היהלומים על שם אביו משה שניצר ז"ל, לאחר כל השנים של קשר חם עם בית חב"ד. בשעות האחרונות לחייו החב"דניקים גרמו לאביו לקום ממיטת חוליו לרקוד ולחייך.

נשיא בורסת אבני החן מר שלמה אשד תיאר במילים חמות ומלוטשות את פעילות חב"ד בתערוכת היהלומים בסין על הדאגה והטיפול המסור בכל עניין יהודי הן מבחינת אוכל  כשר למהדרין ותפילות במשך השבוע ובפרט עונג שבת.

פרופסור סורקין סיפר על אמונה ורפואה ושזר את דבריו בשלשה סיפורי ניסים שהתרחשו בתוך ימיו כרופא ועד היום כמנהל מחלקת טיפול נמרץ.

מנהל בית חב"ד במרכז היהלומים הרב חגי הלוי תאר את עוצמת היום הגדול והקדוש יו"ד שבט הן כיום הילולא יום סגולה וכן יום של חיזוק ההתקשרות אל הרבי בתורתו ודרכו. "שלוחי הרבי הם ביטוי של התקשרות בבחינת 'נפש חיים' לכל אחד ואחת מישראל, וביום הגדול הזה אנו קוראים ומתפללים לחזרתם של החטופים השבויים הביתה", אמר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.