מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשס״ד 11.02.2004

הכנסת ספר תורה לקהילת חב"ד אלעד

ביום שלישי ח"י שבט הוכנס ספר תורה חדש ומהודר לבית כנסת חב"ד בעיר אלעד. לאחר סיום כתיבת האותיות בבית רב הקהילה הרב דניאל גראבסקי יצאה תהלוכה לפידים, ברחובות העיר לעבר בית כנסת חב"ד שם נערכו, כנהוג, 'הקפות' מסורתיות, בהשתתפות מאות תושבי העיר בניצוחו של האורגניסט ר' אלאור וולנר. לאחר ההקפות, נערכה סעודת מצווה, במהלכה ניגנו תלמידי תלמוד תורה חב"ד אלעד ניגונים חסידים שהוכנו במיוחד לאירוע על-ידי המלמד הרב שמעון בן ציון מנחליאל.
הכנסת ספר תורה לקהילת חב
את האירוע כיבדו, רבנים ואישי ציבור רבים ובראשם הרב מנחם מענדל גלוכבוסקי, רב קהילת חב"ד רחובות וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד; הרב חיים משה לאו, חבר לשכת הרבנות הראשית בנתניה; הרב סעדיה מעטוף, רב מושב ברקת; הרב אברהם נחשון, רב הקהילה הדתי לאומי באלעד; הרב גרינברגר, מו"צ דקהילת ויזניץ באלעד ופ"ת; ח"כ הרב מאיר פרוש.; ראש המועצה הרב צוריאל קריספל, וסגנו הרב אליהו אשואל; הרב יוסף יצחק רייטשיק, מנהל פרוייקט ילדי צ'רנוביל בצעירי אגודת חב"ד והרב זאב קרומבי, מנהל בית התבשיל אשל בנימין בצפת, ומנהל "מרפאת גראבסקי" בצפת, ומעון הנכים "מרכז שיקום גראבסקי" במגדל העמק. במהלך הערב נשא דברים תורם ספר התורה מר דוד גראבסקי מאנטוורפן- בלגיה, שהלהיב את הקהל בשירים וריקודים לכבוד התורה.
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
למה לא נותנים קרדיט למנחה
כ' שבט ה׳תשס״ד
המנחה מנהל בית חב"ד בלוד הרב מנחם מיכאלשווילי שעשה זאת בכשרון רב
2.
ישיבת חב"ד
כ' שבט ה׳תשס״ד
אני לא מבינה למה ישיבת חב"ד בעיר שלנו שהיתה הרוח החי-ה בתהלוכה ובריקודים לא מופיעים כאן, פלא גדול?
3.
הכרת הטוב
כ' שבט ה׳תשס״ד
האם הישיבה בעיר שקיבלה רשות בתחילת שנת הלימודים מהרב גראבסקי ללמוד בביהכנ"ס שבו הוכנס הס"ת, לא השתתפה בהכנסת ספר התורה, פלא הוא בעיני, ואיפה א"כ הכרת הטוב, נכון ששילמתם שכירות על המבנה אבל לא לבוא ולהכיר טובה לרב ולקהילה שאני אישית הייתי חבר בה, אתמהה! (ואולי ......... לא, לא יכול להיות דבר כזה)
4.
הישיבה באלעד -תגובה
כ' שבט ה׳תשס״ד
תלמידי הישיבה אכן השתתפו בהכנסת ספר תורה והם היו כל זמן כתיבת האותיות בבית הרב גראבסקי וכן השתתפו באופן פעיל בתהלוכה והם היו המדריכים של הילדים נושאי הלפידים והם היו חוסמי הכבישים והכל לבקשת ועד הקהילה הרב בועז שוורץ והרב בועז אהרון שיחיו ולפלא שבכתיבת הכתבה נשמט משום מה שהרב אברהם אשר בלינוב ראש הישיבה והרב אליעזר ויספיש מנהל הישיבה וכל תלמידי הישיבה היו שם. והנה כאן בעדכון זה יש תיקון לידיעה.
5.
מנחה
כ' שבט ה׳תשס״ד
כנראה כמו ששכחו לכתוב על המנחה - הרב מנחם מיכאלשווילי מנהל בית חב"ד לוד- שהנחה את הערב בטוב טעם ודעת שכחו גם לכתוב שהיו הנהלת הישיבה וכל תלמידי הישיבה.
6.
רבותי היקרים
כ' שבט ה׳תשס״ד
רבים רבים לא הוזכרו מהסיבה הפשוטה שבארוע כזה נרתמים לעבודה אנשים רבים מאד וקשה ולא שייך בידיעה בעיתון להזכיר את כולם.
בסיום הערב הרב גראבסקי הודה לפעילים וכמובן גם לישיבה, ומי שנשאר שמע.
לא הוזכרו גם הרב אהרון מזרחי שהנחה את התהלוכה, הרב דני לרנר שעסק בחלק הכספי בתהלוכה ובהכנת בית הכנסת, יוסף דב שצילם, הגבאי בעז אהרון שעבד קשה בכל התחומים, הרב אפרים מלוב שעבד קשה ועוד רבים וטובים שתרמו לא רק בערב עצמו אלא נרתמו למלאכה כבר שבוע לפני כן, וראה זה פלא, איש מהם לא מיילל שלא הזכירו את שמו, ולא תובע מעל דפי העיתון "למה לא אומרים *לי* תודה?!"
7.
ב"ה
כ"ג שבט ה׳תשס״ד
ב"ה הכתבה עם התגובות הילדותיות עברה לעמודים הפנימיים.....

COL, לכתבה הבא נא לשמור לנו 100 MB רק לתודות.....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.