מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשס״ח 18.01.2008

כינוס השלוחות לישראליות: אל תבואו ללא סידור מוקדם

בהנהלת כינוס השלוחות העולמי נערכים לתרחיש הבא: מאות שלוחות ממלאות את אולם הלובי של "אהלי תורה" בניו-יורק עם תינוקות בידיהם וללא בייביסיטר פנוי ■ "זה כל-כך עצוב. השלוחות מישראל עומדות וכועסות 'הייתכן', 'איפה אהבת ישראל'. אל תבואו ללא סידור מוקדם", אומרת ל-COL השליחה הגב' חיה טלדון מלונג-איילנד ■ "אנחנו מבקשות שהן יירשמו מראש עבור שירות שמרטפייה אבל הכל כבר מלא. אין לי אינץ' של מקום. זה לא כמו ירושלים שהתרחבה בזמן הבית" ■ כפיתרון הועלו 2 אופציות וגם: כמה נשים צפוית להשתתף ב'בנקעט' החגיגי  לסיפור המלא
כינוס השלוחות לישראליות: אל תבואו ללא סידור מוקדם
מראה השמרטפייה של כינוס השלוחות העולמי, תשס"ו

מאת בנימין וייס, כתב COL בניו-יורק

ערב כינוס השלוחות העולמי שייפתח בשבוע הבא בניו-יורק, נשמעת מרמור ורטינה מבעוד מועד כלפי השלוחות שיגיעו מישראל.

"בכל שנה השלוחות מישראל עומדות ללובי של 'אהלי תורה' וכועסות 'הייתכן', 'איפה אהבת ישראל' וזה כל-כך עצוב", אומרת ל-COL השליחה היצירתית הגב' חיה טלדון מלונג-איילנד החברה בהנהלת הכינוס מטעם המרכז-לענייני-חינוך.

הדאגה שלה היא בהקשר שירות השמרטפיות של הכינוס המציעה לשלוחות שמירה על פעוטות, תינוקות וילדים קטנים. השלוחות יכולות להתמקד באותו זמן בהתמחות במקצועים ותחומי עבודה, להנות משיחות עם עמיתיות וידידות ולקבל חיזוק ופיטבק כללי.

"בהרשמה לכינוס, באתר kinus.com, אנחנו מציעות לשלוחות בייביסיטר. אבל השלוחות מישראל לא נרשמות ואז נוצר מצב כל-כך עצוב. אל תבואו ללא סידור מוקדם", מוסיפה הגב' טלדון, שהשקיעה שעות רבות בתכנון הכינוס שנערך לקראת כ"ב שבט, יום היארצייט של הרבנית הצדקנית מרת חיה-מושקא שניאורסון ע"ה.

"'אהלי תורה' נותן לנו שטח מאוד מוגדר ואנחנו יכולות לאכלס רק 130 ילדים. כרגע (יום חמישי בערב, שעון ניו-יורק), הכל כבר מלא. אני מאוד רוצה שכל השלוחות יבואו - אבל כבר אין מקומות. אין לי אינץ' של מקום. אנחנו לא כמו ירושלים שהתרחבה בזמן הבית" - העלייה לרגל לבית-המקדש.

קיימות 2 אופציות

כדי להקדים רפואה למכה, הנהלת כינוס השלוחות החליטה להעלות שתי אופציות חדשות לשלוחות-אמהות (ולא רק אלו מישראל).

1. "חיברנו רשימה עם גנים ופעוטונים בקראון-הייטס שהשלוחות יכולות לטלפן ולהכניס לשם את הילדים לימי הכינוס", אומרת הגב' טלדון.

2. "החלטנו השנה להרשות לשלוחות להכניס ילדים באמת קטנים - מגיל 6 חודשים ומטה - אל הסדנאות וההרצאות. אנחנו מאוד מבקשות מהן להחזיק אותם והם יש בכיות אז לצאת החוצה. כל הסדנאות מוקלטות ואם תינוק בוכה ברקע..."

הכינוס השנתי המאגד נשים חב"דיות הפועלות בשליחות הרבי ברחבי העולם יכלול סעודות, התוועדויות, תפילות בחדר הק' של הרבי ב-770 ובציונו הק' בקווינס. ביום ראשון בערב ייערך 'בנקעט' חגיגי באולם מפואר בהשתתפות 2,100 שלוחות ומקורבותיהן.

שלוחות מוזמנות לפנות לדואר-האלקטרוני של הנהלת הכינוס לשאלות ובקשות: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.