מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשס״ח 18.01.2008

"שישו ושמחו בשמחת תורה" ● גלריה

החל משעות הצהרים המוקדמות של יום יו"ד שבט, התכנסו מאות מתושבי הכפר, יחד עם בני משפחת גרינולד בביתו של הרב צבי גרינולד ורעייתו, לחגוג את סיום והכנסת ספר התורה שנכתב לע"נ ביתם מרת דבורה לאה ע"ה שטראקס, לרגל יום היארצייט י"א שבט ■ ברוב עם, עשה הספר החדש את דרכו לעבר בית הכנסת 'בית-מנחם' שם נמשכו ההקפות עוד שעה ארוכה. בסיום, התקיימה סעודת מצווה והתוועדות חסידית באולם האירועים הסמוך  לסיפור המלא ולגלריית תמונות  
(צילום: מאיר דהן, COL)
החל משעות הצהרים המוקדמות של יום יו"ד שבט, התכנסו מאות מתושבי הכפר, יחד עם בני משפחת גרינולד בביתו של הרב צבי גרינולד ורעייתו, לחגוג את סיום והכנסת ספר התורה שנכתב לע"נ ביתם מרת דבורה לאה ע"ה שטראקס, לרגל יום היארצייט י"א שבט. 

ברוב עם, עשה הספר החדש את דרכו לעבר בית הכנסת 'בית-מנחם' שם נמשכו ההקפות עוד שעה ארוכה. בסיום, התקיימה סעודת מצווה והתוועדות חסידית באולם האירועים הסמוך. 

לאחר השלמת האותיות בעזרתו של הסופר ר' יעקב קעניג, יצאה התהלוכה, בליווי לפידים ובריקודים עזים, לעבר בית הכנסת 'בית-מנחם' שם נערכו 'הקפות' כנהוג.

משך שעה ארוכה רקדו מאות מתושבי הכפר לצלילי תזמורתו של ר' אהרלה ליפסקר ושירתו הערבה של ר' נמואל הרוש. לאחר ההקפות, נערכה סעודת מצוה והתוועדות חסידית באוהל האירועים הסמוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.