מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשס״ד 11.02.2004

רכב חדש לחלוקת מזון במרכז החסד בראשל"צ

מרכז החסד של בית חב"ד המרכזי בראשון-לציון בהנהלת ר' רונן זינגר הפועל תחת בית חב"ד המרכזי בהנהלת השליח הרב יצחק גרוזמן, קיבל בשבוע שעבר תרומה של רכב חדש המיועד לחלוקת מזון על-ידי מרכז החסד. הרכב נתרם על-ידי חברת מיטירני בע"מ לזכרו של החייל ארז עידן ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בשומרון לפני שלושה חודשים, ושאביו, עמי עידן, עובד עם חברת מיטירני. בעלי החברה החליטו על תרומת הרכב שיסייע להניע מאות סלי מזון מידי יום חמישי לבתי הנזקקים בעיר ראשון-לציון וביום רביעי י"ב שבט נערך טקס השקת הרכב במתחם בית חב"ד במדרחוב בראשון-לציון.
רכב חדש לחלוקת מזון במרכז החסד בראשל
הרכב החדש שנתרם על-ידי חברת מיטירני בע"מ לזכרו של החייל ארז עידן ז"ל
בטקס השתתפו, ראש העיר מר מאיר ניצן, סגניו וחברי מועצת העיר, נציגי המשפחה וחברת מיטירני, חבריו של ארז עידן ז"ל, השליח הרב יצחק גרוזמן, מנהל מרכז החסד ר' רונן זינגר, ר' יעקב דושיץ ממרכז החסד, ונציגי תקשורת רבים. לאחר טקס ההשקה, שודרה במהדורת 'מבט' של הערוץ הראשון כתבה על פעילות מרכז החסד של בית חב"ד המרכזי בראשון-לציון. מפעל הצדקה לב החסד מפעל הצדקה לב החסד הוקם לפני שנתיים והוא מעניק עזרה וסיוע למשפחות עולים וותיקים כאחד הנמצאות במצוקה קשה. המרכז מנוהל על-ידי ר' רונן זינגר. נכון להיום מחלקים במרכז הצדקה סלי-מזון ל-875 משפחות שהם אלפי פיות רעבים. סלי המזון מכילים מוצרים יבשים בסיסיים: עופות, דגים, פירות, ירקות, אוכל תינוקות ועוד. "לב החסד" אינו מתוקצב על ידי אף גורם עירוני ממשלתי ומתקיים מתרומות הציבור. מתנדבי "לב החסד" שהם תושבי העיר מכל המגזרים ובעלי עסקים שונים וגילאים שונים עושים ימים כלילות על מנת לגייס את המשאבים התקציביים, כמו כן תרומות מזון מיחידים ומחברות כלכליות ומפעלי מזון במדינה. זו משימה קשה ביותר במיוחד בהתחשב במצב הכלכלי הקשה השורר היום בישראל.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מי אמר
כ' שבט ה׳תשס״ד
מי אמר שדתיים לא משרתים בצבא שיסתכל בתמנות
2.
כל הכבוד
כ"א שבט ה׳תשס״ד
הנה גם בעיר גדולה ויפה כמו ראשל"צ יש עוני כל הכבוד לך הרב גרוזמן על ההרתמות ומציאת האנשים הנכונים להרים פרויקט גדול כמו זה יש כח אלמונית
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.