מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשס״ח 16.01.2008

רבבת ילדי ה'רשת' התכנסו והעניקו מתנה לרבי ● דיווח

כרבבת ילדי "רשת אהלי יוסף-יצחק" חב"ד ליובאוויטש מכל רחבי הארץ השתתפו היום (רביעי) בכנס ילדי ה"רשת" לרגל יום י' שבט - יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, ויום קבלת הנשיאות על-ידי הרבי, המאורגן על-ידי רשת אהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש בישראל ■ קטע מרגש במיוחד היה בעת שר' מנדי ג'רופי, ניגן יחד עם רבבת הילדים, את הניגון "צמאה לך נפשי". היו אלו דקות מרגשות, חשמל באוויר, רגעים של תעצומות לב וגעגועים למראה רבבת הילדים, מניחים כתף על חבריהם, ומנגנים בהתרגשות את "צמאה לך נפשי", כשעל המסמכים עולה תמונה של הרבי, המשקיף על האולם הגדול, ורווה נחת חסידי מילדי ה"רשת" ■ "17,128 מתנות העניקו ילדי ישראל לרבי לכבוד יו"ד בשבט", הכריז בקול נרגש המנחה, ומנה בזה אחר את שמות בתי הספר ומספר ה"מתנות" - החלטות טובות שקיבלו על עצמם הילדים במסגרת המבצע "המתנה שלי לרבי", שאורגן על-ידי הנהלת ה'רשת' כהכנה לכינוס בשבועות האחרונים  לדיווח מלא ילדי ה'רשת' התכנסו לרגל י' שבט ● גלרייה ראשונה
רבבת ילדי ה'רשת' התכנסו והעניקו מתנה לרבי ● דיווח
(צילום: COL)

שרון גושן, עורך COL

כרבבת ילדי "רשת אהלי יוסף-יצחק" חב"ד ליובאוויטש מכל רחבי הארץ השתתפו היום (רביעי) בכנס ילדי ה"רשת" לרגל יום י' שבט - יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, ויום קבלת הנשיאות על-ידי הרבי, המאורגן על-ידי רשת אהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש בישראל.

הכנס הגדול, שנערך בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב, נפתח בשעה 11:30 בבוקר, והילדים תפסו אט-אט את מקומותיהם באולם הגדול. את פני הילדים, קיבלו במופעי נגינה, מספר ילדים, נציגי תלמודי התורה ובתי הספר מרחבי הארץ.

הילדים הצעירים: שמואל עלוש, מנחם-מענדל עלוש, ודוד מיירס, הופיעו במופע יחיד, בזה אחר זה, בחליל צד, חצוצרה, וכינור. ילדי תלמוד-תורה חב"ד במגדל העמק, קיבלו את המשתתפים במופע תופים.

את שרביט ההנחיה, נטל המנחה, ינון הכהן רוט, ולפני המשתתפים, הוקרן סרטון פתיחה, על ההיסטוריה של אירגון "רשת אהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש", ועל המהפכה הגדולה שעברה על האירגון בשנים האחרונות על-ידי מנכ"ל הרשת הרב ישראל בוטמן, וסמנכ"ל האירגון הנמרץ, הרב שמואל ביסטריצקי, העומד מאחורי אירגון הכנס הגדול והמרשים, זו השנה השלישית ברציפות.

ילדי מקהלת "חיידר אידיש - אהלי מנחם" בביתר עילית ניגנו את ניגון ה"יחידות", ואת פרק ק"ו בתהילים, הפרק של הרבי, הוזמנו לקרוא, פסוק בפסוק, יחד עם הקהל הרב, שני תלמידים מבית ספר חב"ד בעיר גנים, ירושלים. 


משניות, ונר נשמה לבעל ההילולא

על המסכים הגדולים, עלתה דמותו המיתילוגית של "ר' זלמן", המלווה את כינוס ילדי הרשת זו השנה השלישית. ר' זלמן או בשמו המלא ר' מיכאל וויגל, סיפר בטוב טעם, את סיפור מאסרו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, שלצידו מצולמים ילדים, תלמידי 'חיידר אידיש - אהלי-מנחם' מביתר-עלית, המאזינים בקשב רב לסיפורו הקולח, ששולב בצילומי "סיפור המאסר והגאולה".

בתום הקרנת הסרט, הוזמן הת' שמרל'ה בוטמן, תלמיד תלמוד-תורה חב"ד בנתניה, ללמוד משניות לעילוי נשמת בעל ההילולא - אדמו"ר הריי"צ נ"ע, ולהדליק נר נשמה גדול שהוצב בקידמת האולם.

את דבר הנהלת ה'רשת' הביא יו"ר הנהלת "רשת אהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש", יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד, ויו"ר צעירי-אגודת-חב"ד בארה"ק, הרב יוסף-יצחק אהרונוב. הרב אהרונוב, דיבר על מעלת היום הגדול והקדוש, בירך את המשתתפים, והודה לידידו העסקן החב"די הרב חיים-יעקב לייבוביץ', על סיועו הרב בקיומו של הכנס הגדול.

12 הפסוקים ומאמרי חז"ל נאמרו על-ידי רבבת הילדים, ולאחר "ניגון מרוסטוב", חזר במתיקות, הת' מנחם מענדל גרליק, תלמיד תלמוד-תורה חב"ד נווה זאב בבאר שבע קטע מהמאמר "באתי לגני".


רגעים מרגשים

ר' מנדי ג'רופי, שעלה לבמה, בליווי ר' הקלידן ר' לייבל'ה ליפסקר, הקדים וסיפר על הניגון "צמאה לך נפשי" ששרו החסידים לפני הרבי, וביקש מהילדים לבצע אותו יחד איתו. היו אלו דקות מרגשות, חשמל באוויר, רגעים של תעצומות לב וגעגועים למראה רבבת הילדים, מניחים כתף על חבריהם, ומנגנים בהתרגשות את "צמאה לך נפשי", כשעל המסמכים עולה תמונה של הרבי, המשקיף על האולם הגדול, ורווה נחת חסידי מילדי ה"רשת".

דקות ארוכות, ניגנו הילדים, ניגונים חב"דיים, לקול תשואות הקהל. גם המאבטחים, ואנשי צוות האירוע והתחזוקה, נסחפו לשירה הזכה והטהורה, רקדו ומחאו כף, יחד עימם.

סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד בארה"ק, ורב קהילת חב"ד ברחובות, הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, הביא את התרגשותו מקהל הרבבה, ודיבר על המצב הקשה בארץ הקודש, שמדברים על חלוקת ירושלים. הרב גלוכובסקי אמר כי בזכות התפילות של הילדים, ולימוד המשניות, נביא לסיכול הגזירות. הוא סיים את נאומו בזעקה: "אנו רוצים משיח נאו" ו"עד מתי" יחד עם רבבת הילדים.


"17,128 מתנות לרבי"

"17,128 מתנות העניקו ילדי ישראל לרבי לכבוד יו"ד בשבט", הכריז בקול נרגש המנחה, ומנה בזה אחר את שמות בתי הספר ומספר ה"מתנות" - החלטות טובות שקיבלו על עצמם הילדים במסגרת המבצע "המתה שלי לרבי", שאורגן על-ידי הנהלת ה'רשת' כהכנה לכינוס בשבועות האחרונים. הכינוס חתם תכנית לימודית מיוחדת שנמשכה מספר שבועות. במסגרת התכנית הוציאה לאור ה'רשת' חוברות לימוד מיוחדות ברמות שונות והתלמידים שקדו בלימוד החומרים שבחוברות במשך השבועות האחרונים. 

בין המשתתפים הוגרלו פרסים יקרי ערך: מחשב תרומת "יוסי גנץ מחשבים", זוג אופניים תרומת "חוני - הכל לבית", סט לקוטי שיחות תרומת "חיש הפצת המעיינות", נגן MP3 תרומת "ויליג' מחשבים", ועוד עשרות פרסים.

הכינוס נחתם במופע פירוכניקה מרהיב של אבוקות אש ואור, ובהתחלת כתיבת ספר-תורה על ידי ולזכות הצוות החינוכי והניהולי וכלל התלמידים והתלמידות של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק', ותוקדש לחיזוק ההתקשרות לרבי, זאת בהתאם לראשי תיבות של השנה: תשס"ח - ראשי תיבות: ספר תורה של חיילי הרבי.

אלפי הילדים יצאו לבתיהם בתחושת אחדות נפלאה, בחיזוק ה'התקשרות' לרבי ביום קדוש זה, ובשאיפה לראות בהתגלות מלך המשיח בקרוב ממש.

את האירוע הפיק מיכאל כפלין "mc הפקות". בהפקת התוכנית: ר' מענדי כהן, ולצידו סייעו: ר' נועם רוט, ר' יעקב הר צבי, הת' שאולי גולדברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.