מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשס״ח 16.01.2008

השבת: 'שבת קודש לרבנית'

בשבת זו מתקיימת במלון 'ניר עציון' שלחוף הכרמל ההתכנסות המסורתית של ארגון נשי ובנות חב"ד 'שבת קודש לרבנית'. למעלה מ-300 נשים יגיעו ללמוד, להעמיק, להתוועד לקראת יום השנה ה-20 לפטירתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע, ויקבלו החלטות טובות לעילוי נשמתה ■ במוצאי השבת תתקיים סעודת מלווה מלכה ותוכנית סיכום וסיום. והשנה חידוש, גם הוא לציון 20 שנה: הגרלה בין משתתפות השבת לנסיעה לרבי  לסיפור המלא
השבת: 'שבת קודש לרבנית'
המוטיב שמלווה את השבת הנו 'נשים למען בנות' – האחריות שהוטלה על הנשים מאת הרבי לחינוך דור המחר של הבנות. ובלשון קודשו: "להשתדל בתוספת אומץ, קודם כל, לטובת הזולת הקרוב, היינו בחינוך בניהם ובנותיהם, וחינוך בני ובנות ישראל בסביבתם". מוסף מיוחד של 'משפחה חסידית' נערך השבוע בנושא, לקראת השבת. אלו מהווים חיזוק ותוספת למבצע 'נשים למען בנות' הנמצא בעיצומו בימים אלו, במסגרתו נמכרים אלפי כרטיסי הגרלה על עשרות מוצרים יקרי ערך, במחיר סמלי של 20 שקלים לטובת תנועת הנוער 'בת מלך' – כל ההכנסות קודש לחיזוקה ולפיתוחה של תנועת בנות חב"ד.

שובתים במלון ויטלו חלק בתוכנית השבת: הרב ערד מרחובות, הרב שוויכה מקריית מלאכי, הרבנית סימה רלב"ג מירושלים, הגב' שרה זקלס מקריית מלאכי, הגב' ליאת מנספלד מחיפה. הגב' סיוון מ'יד לאחים' תספר את סיפור חייה מסמר השיער, כיצד חולצה עם שני ילדיה מכפר ערבי עוין וניצלה.

את השבת מלווה שיר מיוחד – 'המנון השבת'. השיר 'לגלות את האור' נכתב על ידי הגב' ד.ל. בוטמן מלוד ומבצעת ליאת, שהופיעה על בימת הכנס הארצי בקיץ האחרון וזכתה לאהדת הנשים.

בסימן ו"החי ייתן אל לבו" תיערך אחר הצהריים סקירת המפעלים והפעולות שנעשו ב-20 השנה האחרונות לעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית.

במוצאי השבת תתקיים סעודת מלווה מלכה ותוכנית סיכום וסיום. והשנה חידוש, גם הוא לציון 20 שנה: הגרלה בין משתתפות השבת לנסיעה לרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.