מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשס״ח 15.01.2008

מנשסתר: התמימים שיננו מאמרי "באתי לגני"

לאחר חודשים של יגיעה מסכמים בהצלחה התלמידים השלוחים לישיבת ליובאוויטש מנשסתר את "מבצע ההכנה הגדול ליו"ד שבט" ■ בין הסדרים למדו התמימים עשרות מאמרי באתי לגני ושיחות קודש מעניני דיומא, זאת לצד ההקפדה היתירה על הלימוד בחומר הנלמד בישיבה במהלך השנה ■ כעת עם סיומו המוצלח של המבצע עושים דרכם כל תלמידי הישיבה והשלוחים, יחד עם ראשי הישיבה ומשפיעה אל הציון הק'  לסיפור המלא
מנשסתר: התמימים שיננו מאמרי
בריקוד בישיבה לפני היציאה לנמל התעופה בדרך לרבי
לאחר חודשים של יגיעה מסכמים בהצלחה התלמידים השלוחים לישיבת ליובאוויטש מנשסתר את "מבצע ההכנה הגדול ליו"ד שבט".
 
בראשית חודש כסלו הכריזו השלוחים על המבצע המיוחד אשר מי שממלא בו אחר התנאים יזכה לנסוע לרבי ליו"ד שבט, ומיני אז כל שמונים תלמידי הישיבה החלו להתכונן במרץ רב ליום הגדול, כפי שזה בא לידי ביטוי בהליכה למקוה לפני סדר חסידות ולפחות שלוש פעמים בשבוע אף קימה לסדר חסידות חצי שעה מוקדם מן הרגיל, שמירת כל זמני הישיבה ללא יוצא מן הכלל הן בהגעה בזמן לסדר, והן במילואו בלימוד התורה בהתמדה ושקידה. 

בין הסדרים למדו התמימים עשרות מאמרי באתי לגני ושיחות קודש מעניני דיומא. כל זאת מלבד ההקפדה היתירה על הלימוד בחומר הנלמד בישיבה במהלך השנה, שגם בזה הוכיחו התמימים הצלחה מופלגת (במבחנים וכו').
 
בכל שבת במהלך המבצע אירגנו השלוחים פארבריינגען מיוחד, עם אחד מצוות הישיבה ובראשית החודש השני למבצע הזמינו את הרב אפרים פיקרסקי להתוועד בשבת הכנה מיוחדת ליו"ד שבט.
 
כעת עם סיומו המוצלח של המבצע עושים דרכם כל תלמידי הישיבה והשלוחים, יחד עם ראשי הישיבה ומשפיעה אל הציון הק', ע"מ לשהות בד' אמותיו של רבינו ביום מלאות נ"ז שנה לתחילת נשיאותו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.