מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשס״ח 13.01.2008

לראשונה: שליח חב"ד התארח אצל ג'יי לנו ● לצפייה

השליח הרב לוי קונין מקליפורניה התארח ביום חמישי האחרון בתוכנית הפופולרית של ג'יי לנו ברשת הטלוויזיה הגדולה בארה"ב NBC ■ ר' לוי שעשע את הצופים עם בדיחה על רב, כומר ומיניסטר ■ לפני שהשיב בחיוב, התייעץ השליח עם מספר שלוחים ורבנים, בהתחשב בעובדה שלתוכנית זו יש 12 מיליון צופים ■ על מאחורי הקלעים סיפר היום (ראשון) ר' לוי בשיחה עם COL לסיפור המלא ולצפייה בוידאו  ● בתגובות: "מני מפלורידה" מתרגם לעברית את בדיחת השליח >>>
לראשונה: שליח חב
הרב לוי קונין עם המגיש ג'יי לנו במהלך התוכנית ברשת NBC ● צילום: מתוך הוידאו
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

ביום חמישי האחרון התארח הרב לוי קונין משלוחי חב"ד בקליפורניה בתוכנית הפופולרית של הקומיקאי הנודע ג'יי לנו ברשת NBC הגדולה.

על מאחורי הקלעים, סיפר ל-COL הרב קונין: "ישנו יהודי המתגורר בעיר מגוריי שנפטר לפני מספר שבועות. היהודי, לא ידע שום דבר על יהדותו וממש היה בגדר של 'יהודי שנשבה'. מספר ימים לפני שנפטר, אשתו איך שהוא הגיעה אליי וביקשה ממני להיות על-יד מיטתו. אמרתי עם היהודי 'שמע ישראל' ואף הנחתי לו תפילין.

"אשת הנפטר, עובדת בתוכנית של ג'יי לנו ועצרת הזיכרון נערכה במקום בו מצלמים את התוכנית היומית. לעצרת, הגיע כמובן גם ג'יי עצמו. הוא ראה אותי שם מדבר, והחליט להזמין אותי לתוכנית שלו".

יחד עם הרב קונין, הזמין ג'יי לנו גם כומר ומיניסטר. "הוא רצה שכל אחד מאיתנו יספר בדיחה על שלושת המושגים הללו: רב כומר ומיניסטר".

לפני שהשיב בחיוב, התייעץ השליח עם מספר שלוחים ורבנים, בהתחשב בעובדה שלתוכנית זו יש 12 מיליון צופים. "הרבה שלוחים אמרו לי שהדבר יגרום לריכוך אצל הרבה יהודים בנוגע לתדמית ה'כבדה' של רב ואולי כדאי הדבר", מספר הרב קונין. "אחד השלוחים אמר לי שישנם יהודים שעדיין נרתעים מלגשת אליו בגלל הפחד מתדמית 'היהודי השחור'".

את הבדיחה שסיפר הרב קונין, נשאיר כבר לוידאו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.