מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשס״ח 10.01.2008

מועצת רבני אירופה תתכנס במילאנו

מועצת רבני אירופה תתכנס בשבוע הקרוב במילאנו. במועצה מכהנים 17 רבנים מבכירי רבני אירופה מכל גווני הקשת ומכלל החוגים ■ על סדר יומה של מועצת רבני אירופה שורה של נושאים חשובים, בהם הקמת האגף למורשת יהדות ספרד, אגף ההולך ומוקם בהשראת כינוס רבני עדות המזרח שהתכנס לפני כחודשיים במדריד ■ בנוסף לדיונים בעניינים השוטפים של מועצת רבני אירופה בהרחבת וריענון וועדות הרבנים בתחומי בתי עלמין, גיטין, ממונות, מקוואות וכו', ידונו חברי המועצה בפרוייקטים חדשים שעניינם, מאבק בהתבוללות, מאגר רישום נישואין כלל-אירופאי, ארגון הכשרות הגלובלי באירופה ועוד תחומים שעשויים לחזק את הקהילות היהודיות ברחבי אירופה לסיפור המלא
מועצת רבני אירופה תתכנס במילאנו
(צילום ארכיון: מאיר דהן , COL )
מועצת רבני אירופה תתכנס בשבוע הקרוב במילאנו. במועצה מכהנים 17 רבנים מבכירי רבני אירופה מכל גווני הקשת ומכלל החוגים. את המועצה יארח הפעם הרב גרשון מענדל גרליק, אב"ד דק"ק אוהל יעקב, וחבר מועצת הרבנים. על סדר יומה של מועצת רבני אירופה שורה של נושאים חשובים, בהם הקמת האגף למורשת יהדות ספרד, אגף ההולך ומוקם בהשראת כינוס רבני עדות המזרח שהתכנס לפני כחודשיים במדריד.

בנוסף לדיונים בעניינים השוטפים של מועצת רבני אירופה בהרחבת וריענון וועדות הרבנים בתחומי בתי עלמין, גיטין, ממונות, מקוואות וכו', ידונו חברי המועצה בפרוייקטים חדשים שעניינם, מאבק בהתבוללות, מאגר רישום נישואין כלל-אירופאי, ארגון הכשרות הגלובלי באירופה ועוד תחומים שעשויים לחזק את הקהילות היהודיות ברחבי אירופה.

יצויין, כי במועצת רבני אירופה מכהנים גדולי הרבנים, בהם מרביצי תורה, מחברי ספרים תורניים נודעים ויושבי על מדין. המועצה עומדת בקשר הדוק עם גדולי הפוסקים, בפניהם מובאות שאלות סבוכות להכרעה. שמופנת להכרעתם מקרב רבני הקהילות ממרחב אירופה.

מזכ"ל מרכז רבני אירופה הרב מנחם מרגולין אומר שכינוס המועצה נותנת כוח להמשך כלל הפעילות של המרכז וכלל הרבנים מחכים לדעת ולשמוע מה ידריכונו חברי המועצה, כדי להמשיך ביתר עוז וכוח את כלל הפעילות.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.