מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשס״ח 10.01.2008

בנות 'בית רבקה' חב"ד בנתניה "התעלו במעלות"

תכונה מיוחדת הורגשה בביה''ס העל-יסודי 'בית רבקה' נתניה לקראת השבת המסורתית שהתקיימה השנה בבית הארחה 'שרשים' במעלות ■ נושא השבת הנבחר היה:'להתעלות במעלות' כשכל כתה קיבלה נושא מיוחד בו בחרו 'להתעלות' ■ לשבת הצטרפו חלק גדול מן הצוות על משפחותיהם, כך התאפשר לתלמידות להתפלל במניין חב''ד במקום לסיפור המלא
בנות 'בית רבקה' חב
תכונה מיוחדת הורגשה בביה''ס העל-יסודי 'בית רבקה' נתניה לקראת השבת המסורתית שהתקיימה השנה בבית הארחה 'שרשים' במעלות.

המנהלת, הגב' צביה קורץ, החליטה לבחור מתלמידות ביה''ס וועדה מיוחדת של בנות אשר יחד עם הסגנית -המורה אסתי בן מעש עמלו על הפקת השבת הייחודית למן שלבי התכנון המוקדמים ועד לסיום המוצלח. נושא השבת הנבחר היה:'להתעלות במעלות' כשכל כתה קיבלה נושא מיוחד בו בחרו 'להתעלות'.

לשבת הצטרפו חלק גדול מן הצוות על משפחותיהם, כך התאפשר לתלמידות להתפלל במניין חב''ד במקום.

בבוקרו של יום שישי יצאו האוטובוסים מנתניה לכוון מעלות. במהלך הנסיעה הספיקו הבנות להתפלל על קברו של האמורא: 'רב אבדימי דמן חיפה' הקבור בחיפה ומשם נסעו לבאולינג ענק הממוקם בקריית אתא- המקום הושכר במיוחד עבור תלמידות התיכון שנהנו בו מכל רגע כפשוטו.

'מיד כשהגענו לבית ההארחה', מספרת תלמידה מביה''ס, 'קיבלו אותנו בלובי המוסק עם שתייה חמה ועוגות. כשנכנסנו לחדרים חיכתה לנו הפתעה- על כל מיטה הייתה מונחת שקית נייר מהודרת שהונפקה במיוחד עבור השבת עם הלוגו של ביה''ס והקדשה מיוחדת . בתוך השקית חיכו לנו: 'משפחה חסידית'-באדיבות 'כפר חב''ד', 'דבר מלכות', 'שיחת השבוע', שירון מיוחד לשבת ותכנייה מפורטת.'בנות הח''ן'-השורה הראשונה קיבלו שי אישי נוסף'.

במהלך השבת דיברו לפני הבנות: הרב אליהו אסולין- רבה של בית אליעזר, הרב נתנאל בן מעש, הרב כספי-שליח הרבי למעלות, הרב נחום גולדשמיד-משלוחי חב"ד לעיר נתניה, והרב אריאל למברג מנכ''ל אגודת חסידי חב"ד.

מיד עם צאת השבת הוקרן וידאו מיוחד: SEEDS מבית היוצר GEM ע''ג מסך ענק, כמו''כ הוגשה סעודת מלווה מלכה מיוחדת ועשירה כשלאחריה- ההרקדה המסורתית שסחפה את כל התלמידות והמורות בשמחה מיוחדת ומתוך הרגשה של התעלות אמיתית לאחר שבת מדהימה שכזו.

גולת הכותרת של השבת הייתה ההתוועדות אל תוך הלילה סביב שולחנות עמוסים כל-טוב עם הגב' חמדה בקשי שסחפה איתה את כל התלמידות ללא יוצא מן הכלל עד השעות הקטנות של הלילה. "יצאנו מהשבת עם המון כוח ורצון לחולל שינוי אמיתי", מסכמת התלמידה.

תודה למנהלת הנכבדה: הגב' צבייה קורץ שדאגתה ומסירותה לכלל התלמידות היא מן המפורסמות, ותודה מיוחדת להנהלת המוסדות והעומדים בראשה: הרב מנחם וולפא והרב יצחק טייכטל שמימנו חלק נכבד מהוצאות השבת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.