מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשס״ח 09.01.2008

ידידי "היכל-מנחם" בני ברק התאספו

ידידי "היכל מנחם" בני ברק נקבצו אמש (שלישי) לערב מיוחד למען ביסוס ופיתוח המרכז הגדול להפצת החסידות בבני ברק והסביבה. מפגש הידידים שהתקיים באולם האירועים של בית רבקה בכפר חב"ד ב' ■ אורח הכבוד היה מזכיר הרבי, הרב בנימין קליין, שהגיע במיוחד לערב זה ■ הנואמים שבחו את הפעילות הרבה וההשפעה העצומה והנרחבת שיש להיכל מנחם ברחבי העיר, הן באמצעות הביקורים בספריה, והן ע"י השיעורים וההתוועדויות ■ את דבר הספריה הביא הרב שמואל אנגלסמן מנהל היכל מנחם בבני ברק, שסיפר על הפעילות הענפה המתבצעת בספריה ומחוצה לה  לסיפור המלא
ידידי
(צילום: מאיר דהן, COL)
ידידי היכל מנחם בני ברק נקבצו אמש (שלישי) לערב מיוחד למען ביסוס ופיתוח המרכז הגדול להפצת החסידות בבני ברק והסביבה. מפגש הידידים שהתקיים באולם האירועים של בית רבקה בכפר חב"ד ב', נפתח בדברי המנחה הרב דן נפתלין ר"מ בישיבת 'תומכי-תמימים' בני ברק.

אורח הכבוד – מזכיר הרבי, הרב בנימין קליין, שהגיע במיוחד לערב זה, סיפר בין הדברים כי בהזדמנות מסויימת, כאשר דווח לרבי אודות היכל מנחם בירושלים, שאל אותו הרבי "ומה עם בני ברק?". הרב קליין הוסיף כי במשך עשרות שנות עבודתו כמזכיר היה זה מקרה נדיר ביותר שהרבי יעורר מיזמתו דבר שכזה, הדבר מראה על החשיבות שהרבי ראה בקיום היכל מנחם בבני ברק.

במהלך הערב נאמו: הרב יוסף יצחק בלינוב – רב מרכז בני ברק וראש כולל פעמי יעקב, הרב יחזקאל סופר, שמוסר שיעורים ומתוועד רבות בספריה, הרב בנימין קופרמן ראש ישיבת "תומכי תמימים" בני ברק, שאף מוסר שיעור שבועי בספריה זה שנים רבות, הרב ד"ר יצחק קראוס שאת ספרו "השביעי" כתב בין כתלי ספריית היכל מנחם בני ברק.

כל הנואמים שבחו את הפעילות הרבה וההשפעה העצומה והנרחבת שיש להיכל מנחם ברחבי העיר, הן באמצעות הביקורים בספריה, והן ע"י השיעורים וההתוועדויות.
בשם המבקרים בספריה ומשתתפי השיעורים, דיבר הרב אסף גלזר שתאר את אופן השפעת הספריה על המבקרים, באמצעות הגשת תורת חב"ד בכלל ותורת הרבי בפרט לציבור החרדי שלא התוודע לכך עד כה.

את דבר הספריה הביא הרב שמואל אנגלסמן מנהל היכל מנחם בבני ברק, שסיפר על הפעילות הענפה המתבצעת בספריה ומחוצה לה, ואף הביא אפיזודות מעניינות מחדירת השפעת פעילות הספריה על אנשים רבים מבני ברק והסביבה.

מארחי הערב הרב יצחק נפתלין והרב שלום גולדשמיד עוררו את הקהל לפתוח את לבם ולתרום ביד רחבה, למען המשך הפצת מעיינות החסידות. את הערב ליווה הכנר הת' אברהם מקובצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.