מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשס״ח 09.01.2008

תלמידי מכון בר המצווה בנס ציונה נהנים ולומדים

תלמידי מכון בר המצווה של בית חב"ד נס ציונה לומדים בדרך כלל באופן פרטני ואישי, כל אחד במסלול המתאים והייחודי לו, בקצב הראוי ולרמה הנכונה לכל תלמיד ותלמיד. אך מדי פעם, כדי להעשיר את השיעורים ולעודד את התלמידים, מתקיימים במכון גם שיעורים קבוצתיים ■ אתמול בערב (שלישי) למדו תלמידי המכון שיעור בהנחת תפילין עם השליח ר' מתניה רוטשילד ■ לצד מלתא דבדיחותא, המלווה רבות את השיעורים במכון, למדו התלמידים את ההלכות של קשירת התפילין ואת המקום הנכון להנחתו הן על היד והן על הראש  לסיפור המלא
תלמידי מכון בר המצווה בנס ציונה נהנים ולומדים
תלמידי מכון בר המצווה של בית חב"ד נס ציונה לומדים בדרך כלל באופן פרטני ואישי, כל אחד במסלול המתאים והייחודי לו, בקצב הראוי ולרמה הנכונה לכל תלמיד ותלמיד. אך מדי פעם, כדי להעשיר את השיעורים ולעודד את התלמידים, מתקיימים במכון גם שיעורים קבוצתיים, כך מדווח אתר בית חב"ד נס ציונה.

אתמול בערב (שלישי) למדו תלמידי המכון שיעור בהנחת תפילין עם השליח ר' מתניה רוטשילד. קל יותר לראות את האופן הנכון של קשירה והנחת התפילין כשהחבר שלצידך מתנסה יחד איתך. לצד מלתא דבדיחותא, המלווה רבות את השיעורים במכון, למדו התלמידים את ההלכות של קשירת התפילין ואת המקום הנכון להנחתו הן על היד והן על הראש.

בקרוב יוכלו תלמידי מכון בר המצווה אף להתנסות באופן יומיומי ועצמאי בהנחת התפילין, כשימלאו להם 13 שנה. עד אז חשוב מאוד שילמדו את העניינים העצומים הטמונים במצווה נפלאה זו והן את האופן הנכון לביצועה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.