מערכת COL | יום א' שבט ה׳תשס״ח 08.01.2008

ynet על "היורש" של אברהם פריד

הקול נשאר במשפחה: את אברהם פריד, אולי גדול הזמרים החסידיים היום, לא צריך להציג. אבל את אחיינו - בני פרידמן, שפרץ לעולם המוזיקה לפני כשנתיים, עדיין לא כולם מכירים. הזדמנות טובה לכך תהיה בעוד כחודשיים, כשפרידמן בן ה-23 יגיע לסבב הופעות ראשון בישראל, כך מדווח אתר ynet ■ קולו של פרידמן דומה להפליא לזה של דודו, והביקוש להופעותיו הולך וגובר. כעת, אחרי שכבש את ארצות הברית והופיע שם עם גדולי המוזיקה החסידית, הוא החליט להגיע גם לישראל  לסיפור המלא ולהאזנה לשיר
ynet על
הקול נשאר במשפחה: את אברהם פריד, אולי גדול הזמרים החסידיים היום, לא צריך להציג. אבל את אחיינו - בני פרידמן, שפרץ לעולם המוזיקה לפני כשנתיים, עדיין לא כולם מכירים. הזדמנות טובה לכך תהיה בעוד כחודשיים, כשפרידמן בן ה-23 יגיע לסבב הופעות ראשון בישראל, כך מדווח אתר ynet.

פרידמן (שם משפחתו המקורי של פריד) נולד במינוסיטה, ארצות הברית. מאז ומתמיד עסק בהפצת תורת חב"ד ולאו דווקא במוזיקה, אבל במשפחתו הקרובה כולם ידעו שהוא היורש של דודו. לפני כשנתיים, במהלך הופעה גדולה של פריד בניו-יורק, עלה האחיין לבקשת דודו לבצע דואט - ומאז הקריירה שלו נסקה.

קולו של פרידמן דומה להפליא לזה של דודו, והביקוש להופעותיו הולך וגובר. כעת, אחרי שכבש את ארצות הברית והופיע שם עם גדולי המוזיקה החסידית, הוא החליט להגיע גם לישראל.

אמרגנו של פרידמן, דוידי קרומבי, מעריך שהזמר יגיע לארץ בסוף חודש אדר א'. מקורבים לזמר מספרים כי הוא אף שוקל לעבור ולהשתקע בארץ הקודש.

לקראת הביקור בארץ הקודש שיחרר פרידמן סינגל ראשון מאלבום עתידי, ו-ynet גאה להגיש לכם השמעה חגיגית של "אלוקי" - עוד לפני שנשלח בכלל לתחנות הרדיו.

 


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.