מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ח 03.01.2008

סיום והדפסת התניא בישיבה בנחלת הר חב”ד

ביום שלישי, אור לכ"ד טבת יום ההילולא של אדמו"ר הזקן היה יום חג מיוחד בישיבת "תומכי תמימים" נחלת הר חב"ד כשזכו לברך על המוגמר ולסיים את לימוד ספר התניא בשיעורים אשר ניתנו במשך כמה שנים בשפה הרוסית "שבעים לשון" בישיבה ■ במקביל לסיום, התקיימה גם הדפסת התניא בין כתלי הישיבה שהחלה ע"י הרב מרדכי גורדצקי יו"ר ועד נחלת הר חב"ד, במעמד רבים מתושבי נחלת הר חב"ד, זקני אנ"ש, הנהלת הישיבה, התלמידים, ובוגריה  לסיפור המלא
סיום והדפסת התניא בישיבה בנחלת הר חב”ד
ביום שלישי, אור לכ"ד טבת יום ההילולא של אדמו"ר הזקן היה יום חג מיוחד בישיבת "תומכי תמימים" נחלת הר חב"ד כשזכו לברך על המוגמר ולסיים את לימוד ספר התניא בשיעורים אשר ניתנו במשך כמה שנים בשפה הרוסית "שבעים לשון" בישיבה.

במקביל לסיום, התקיימה גם הדפסת התניא בין כתלי הישיבה שהחלה ע"י הרב מרדכי גורדצקי יו"ר ועד נחלת הר חב"ד, במעמד רבים מתושבי נחלת הר חב"ד, זקני אנ"ש, הנהלת הישיבה, התלמידים, ובוגריה.

ההתוועדות לרגל הסיום וההדפסה נפתחה ע"י הרב ישעיה גרצמן, הידוע בשיעוריו הנמסרים בחן ובבהירות מיוחדת והעביר את השיעורים בשנים האחרונות מ"הקדמת התניא" וכעת אחר כמה שנים סיים את התניא ו"מתכיפין סיום להתחלה" - התחילו שוב .

ר' ישעיה גם שיתף את הקהל וסיפר על חיי המחתרת ברוסיה וחיים של "תמים" בתקופה ההיא כשהוא מזכיר בין השאר עובדות ממנהל הישיבה ר’ מוטל קוזלינר ע"ה.

לאחריו כובד הרב משה הבלין רבה של העיר קרית גת, שלמד יחד עם המשתתפים את ספר התניא מתוך הדפס שהודפס זה עתה.

אורח מיוחד היה הרב יוסף יצחק פייגלשטוק רבה של קהילת אנ"ש בארגנטינה, שהתוועד עם תלמידי הישיבה והמשתתפים במשך שעות רבות ועיקר דיבורו נסוב על תניא בחיי היום יום, כשהוא משלב זאת בסיפורים מיוחדים מחיי הרבנות ובדרכם הוא עמד על כמה דרכים שניתן לקחת לקח מהתניא לבעיות העולות חדשים לבקרים, וכדברי האדמו"ר הזקן בהקדמתו לתניא: אשר בתניא ישנם כל התשובות על כל השאלות.

הרב בצלאל שיף, מנכ"ל אגודת שמי"ר בלט בהשתתפותו ובדבריו חשף פרטים מעניינים מחקירות הק.ג.ב (מתוך חיפושיו אחר תיקי ק.ג.ב). ההתועדות הסתיימה בשעות המאוחרות של הלילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.