מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ח 03.01.2008

בצפת חנכו את בזאר החסד

ביום רביעי, חנכו בעיר הקודש צפת את החנות החדשה של 'בזאר החסד', מעמד חנוכת החנות נפתח בקביעת מזוזה על ידי רבה הראשי של העיר צפת הרב שמואל אליהו יחד עם מד"א קרית חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות בעיר הרב מרדכי ביסטריצקי. לאחר מכן נשא דברים מנהל עמותת חסדי ל"ב ומי שעומד מאחורי פתיחת החנות המיוחדת והחדשה של בזאר החסד הרב זלמן ביסטריצקי, אשר בדבריו הודה לכל העוסקים במלאכה ועושים יומם וליל למען הצלחת באזר החסד, כמו כן סיפר הרב זלמן ביסטריצקי אשר לאחרונה נהפכה בזאר החסד לרשת ארצית ומידי יום שני מתקיימת מכירה בעיר אחרת  לסיפור המלא ולגלריית תמונות
בצפת חנכו את בזאר החסד
(צילום: מאיר דהן, COL)
ביום רביעי, חנכו בעיר הקודש צפת את החנות החדשה של 'בזאר החסד', מעמד חנוכת החנות נפתח בקביעת מזוזה על ידי רבה הראשי של העיר צפת הרב שמואל אליהו יחד עם מד"א קרית חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות בעיר הרב מרדכי ביסטריצקי.

לאחר מכן נשא דברים מנהל עמותת חסדי ל"ב ומי שעומד מאחורי פתיחת החנות המיוחדת והחדשה של בזאר החסד הרב זלמן ביסטריצקי, אשר בדבריו הודה לכל העוסקים במלאכה ועושים יומם וליל למען הצלחת באר החסד, כמון כן סיפר הרב זלמן ביסטריצקי אשר לאחרונה נהפכה בזאר החסד לרשת ארצית ומידי יום שני מתקיימת מכירה בעיר אחרת.

למעמד זה הגיעו במיוחד מארה"ב מנהלי עמותת 'אמריקן פרנד אוף חסדי לב' אשר שמחו לראות מקרוב את פעילות העמותה המלבישה בכבוד את תושבי העיר במחירים מוזלים במיוחד.

בין האורחים היה ניתן לראות את מר אילן מחברת הול-קרגו אמי"ל מכס במחוז חיפה אשר מסייע רבות בשיחרור הקונטיינרים המגיעים לישראל מארה"ב במיוחד למטרת חנות זו, מר אילן בן חיים, מר עמוס סופר מנהל רשת פאפיה באזור צפת, עיתונאים, מתנדבים, מר ליאור שחם יועץ ארגוני, גב' רוית לוי מנהלת בנק לאומי סניף צפת, מר עודד המאירי ראש עיריית צפת לשעבר, מר אילן שוחט יו"ר סייעת קדימה בצפת, מר בני לגזיאל ראש המועצה הדתית בצפת, מר עמית סופר מנהל שפע שוק בצפת, מר אלי האופט חבר המפד"ל הארצי, הרב חיים קפלן יו"ר אגודת חב"ד בצפת, מר משה אוחיון נציג חב"ד בעירייה, מנהלי מוסדות, חברי מועצת העיר ואישי ציבור רבים נוספים התורמים ומקדישים את זמנם כל ימות השנה למען פעילות הכלל של עמותת חסדי לב.

בסיום הארוע הוענק אלבום יוקרתי לתורמים עם סקירה של כל רשת הבזארים בכל הארץ כאשר היעד הוא לפתוח חנויות כאלה שיעבדו בכל ימות השנה באותם המקומות.

---------

חנות בזאר החסד נפתחה לפני כשלוש שנים על ידי הרב זלמן ביסטריצקי מנהל עמותת חסדי ל"ב, חנות זו היא אחת מיני רבות מן הפעולות הנעשות על ידי העמותה למען תושבי הצפון. מטרת החנות היא לעזור לאנשים להלביש את המשפחה כולה בתלבושת מכובדת ובמחירים נאים ולא ללכת ולכתת רגליהם בגמחי"ם ובבני לבושים.

בחנות בזאר החסד ניתן לראות בגדים בטיב מיוחד אשר נאספים על ידי אנשי העמותה בניו יורק אשר במקום מיוחד בשכונת פלטבוש נאספים בגדים רבים האמורים להשלח לישראל, לאחר איסוף הבגדים צוות המחסן אורז ומכין את הקונטיינר למשלוח מיוחד לישראל. הקונטיינר מחולק מארגזים שונים לפי מחלקות: נשים, גברים, ילדים וכדומה.

מאז שמגיע המשלוח לחוף ימה של ישראל, דואגים אנשי עמותת 'חסדי ל"ב' להעביר למחסני העמותה באזור התעשיה החדש של צפת, ושם נעשה פירוק מהיר ומיון לפי קטגוריות האריזה.

מחירי הבגדים בחנות נעים בין 5 ₪ ל15 ₪ דבר אשר גורם להגעתם של למעלה מ600 משפחות מידי שבוע המגיעים לבאזר החסד. מנתנוי מנהלי החנות נמסר לCOL כי בשנה האחרונה קנו למעלה מ-300.000 משפחות בכל הארץ בגדים בבזאר החסד.

לאחרונה, נהפך בזאר החסד לרשת ארצית המקיימת מידי יום שני מכירה מיוחדת בקהילות חרדיות שונות ובערים שונים אשר רק לאחרונה נערכר מכירות בירושלים, אלעד, קרית ספר, אשדוד, רכסים ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.