מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשס״ח 01.01.2008

הילולא דצדיקייא בערד

קהילת בית רחמים בערד חגגה במוצאי שבת האחרון את הילולת שלושת הצדיקים הרמב"ם זצ"ל, ורבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, ואדמו"ר הזקן נ"ע, שהתקיימה בביהכנ"ס בית רחמים הספרדי שהשתלבה עם יום הולדתו של רב הקהילה הרב אלעזר בקשי על יד שולחנות ערוכים כיד המלך * אורח הכבוד היה חתנו של הבבא סאלי הרב ישר אדרעי שליח הרבי בנתיבות שסיפר סיפורים בפרסום ראשון על חמיו הבבא סאלי ובעל ההילולא.
הילולא דצדיקייא בערד
קהילת בית רחמים בערד חגגה במוצאי שבת האחרון את הילולת שלושת הצדיקים הרמב"ם זצ"ל, ורבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, ואדמו"ר הזקן נ"ע, שהתקיימה בביהכנ"ס בית רחמים הספרדי שהשתלבה עם יום הולדתו של רב הקהילה הרב אלעזר בקשי על יד שולחנות ערוכים כיד המלך.

נשאו דברים: הרב הראשי אשכנזי של ערד וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב בן ציון ליפסקר שציין את המחנה המשותף בזה שעסקו הצדיקים בתורת הקבלה והחסידות והצורך בלימוד החסידות.

אחריו נשא דברים: הרב הראשי הספרדי של ערד הרב יוסף אלבו שסיפר מעשיות על הרב אבוחצירא ועל הקפדתו בגידול הזקן וחשיבות הענין והלהיב את הקהל בסיפורים אישיים עם הבבא סאלי זצ"ל.

ואורח הכבוד: היה חתנו של הבבא סאלי הרב ישר אדרעי שליח הרבי בנתיבות שסיפר סיפורים בפרסום ראשון על חמיו הבבא סאלי ובעל ההילולא.

הכנס אורגן ע"י עמותת חסדים עליונים לעזרה לנזקקים וקירוב לבבות העומד בראשה הרב בקשי שליט"א הפועל זה כשלושים שנה בעיר למען הפצת התורה והחסידות.

הערב הונחה ע"י חתנו של רב הקהילה, הרב אברהם חיים מזרחי רב ושליח של הרבי במושב גבעתי שדיבר עם הקהל מעלת היום וסקר את מפעליו הכבירים של הרב בקשי.

הערב נחתם בקבלת החלטות טובות להתקשרות הצדיקים בלימוד תורתם ובגיבוש הקהילה , ובשיתוף הפעולה עם פעולותיו של הרב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.