מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ח 30.12.2007

ארגנטינה: שבת חב"דית לאלפי ספורטאים יהודים

כחמשת אלפי יהודים מרחבי ארה"ב, קנדה, ישראל, צרפת, צ'ילה, ברזיל, וונצואלה, קולומביה וממדינות רבות נוספות מאמריקה הדרומית והצפונית הגיעו השנה לארגנטינה לשחק בתחרות המכביאדה ה-11 ■ מוסדות חב"ד בארגנטינה בראשות השליח הראשי הרב צבי גרינבלאט הכשירו את המטבח המרכזי במקום בו נערכים המשחקים והאורחות עבור אלפי המשתתפים עומד תחת השגחה חב"דית ■ בליל שבת חב"ד נערכה קבלת שבת וסעודה ענקית לאלפי המשתתפים באחד האולמות הגדולים ביותר של בואנוס איירס לסיפור המלא
ארגנטינה: שבת חב
(צילום: balebatim.com.ar)

כחמשת אלפי יהודים מרחבי ארה"ב, קנדה, ישראל, צרפת, צ'ילה, ברזיל, וונצואלה, קולומביה וממדינות רבות נוספות מאמריקה הדרומית והצפונית הגיעו השנה לארגנטינה לשחק בתחרות המכביאדה ה-11, הזכורה לכולנו מאסון קריסת הגשר בת"א.

מוסדות חב"ד בארגנטינה בראשות השליח הראשי הרב צבי גרינבלאט הכשירו את המטבח המרכזי במקום בו נערכים המשחקים והאורחות עבור אלפי המשתתפים עומד תחת השגחה חב"דית.

טנק מבצעים עם בחורים מישיבת חב"ד בעיר עומד בכניסה למגרשים ושחקנים רבים ניגשים להניח תפילין על מנת לחזק את סיכוייהם במשחק. בליל שבת חב"ד אירגנה  קבלת שבת וסעודה ענקית לאלפי המשתתפים באחד האולמות הגדולים ביותר של בואנוס איירס כשהכל מופיע כחלק מהתוכנית הרשמית של המכביאדה.

הזמר המפורסם ר' שלמה שמחה הובא במיוחד עם עשרה מחברי להקתו על מנת לשיר ולשמח במהלך האירוע שהתקיים באולם הכינוסים הגדול ביותר בבואנוס איירס. יש לציין שגם הנגיד מר ג'ורג' ראהר ובנו השוהים בימים אלו בארגנטינה נראו משתתפים באירוע.

חב"ד ביחד עם ארגון המכביאדה הדפיסו אלפי עותקים של תפלת קבלת השבת ובחורים ואברכים רבים הגיעו על מנת לסייע בארגון הפעילות הענקית הזו כשעל כולם ניצב הרב גרינבלאט בעצמו שהנחה וניהל את כל האירוע ביד רמה.

 במהלך השבוע של התחרויות ניתנה רשות מיוחדת מהנהלת הקלאב בו נערכו התחרויות להציב טנק מבצעים קבוע על מנת להניח תפילין עם המשתתפים ועם אלפי הצופים.

כל הפעילות של חב"ד במהלך השבוע של התחרויות קיבלה אישור רשמי מהמארגנים הראשיים בארגנטינה בעקבות ידידות חמה עם השליח הראשי הרב צבי גרינבלאט. בין השחקנים שהגיעו מרחבי העולם בולט הרב יוסי שילדקראויט שהגיע בתור רב של הקבוצה מברזיל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.