מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ח 30.12.2007

האם יש ירידה במספר התקיפות והגניבות בקראון-הייטס?

לאחר המפגש המחוזי האזורי שהתנהל החודש הבינו באי כוח המשטרה שנותרו שאלות ללא מענה ותחושות של אי שביעות רצון בקרב חברי הקהילה היהודית של קראון הייטס בעקבות מעשי פשע חמורים שארעו בשכונה במהלך השנה האחרונה - נערך מפגש נוסף בין נציגי המשטרה לבין נכבדי הקהילה ומנהיגיה שדנו בו בנושאים שעלו על הפרק. בין הנוכחים נראו גם נציגיו של נציב המשטרה ונציגים מהלשכה הראשית לנושאי קהילה ■ מפקד מחוז 71, מר פרנק ווגה ציין את הירידה במספר התקיפות והגניבות בשנת 2007 ■ הרב שייע העכט אמר שיתכן ומספר התלונות ירד השנה מפני שאנשים בוחרים לחסוך את הזמן על הגשת תלונה במשטרה לסיפור המלא
האם יש ירידה במספר התקיפות והגניבות בקראון-הייטס?
(צילום: crownheights.info)
לאחר המפגש המחוזי האזורי שהתנהל החודש הבינו באי כוח המשטרה שנותרו שאלות ללא מענה ותחושות של אי שביעות רצון בקרב חברי הקהילה היהודית של קראון הייטס בעקבות מעשי פשע חמורים שארעו בשכונה במהלך השנה האחרונה.

בעקבות כך, נערך מפגש נוסף בין נציגי המשטרה לבין נכבדי הקהילה ומנהיגיה שדנו בו בנושאים שעלו על הפרק. בין הנוכחים נראו גם נציגיו של נציב המשטרה ונציגים מהלשכה הראשית לנושאי קהילה.

בדבריו של מפקד מחוז 71, מר פרנק ווגה הוא התייחס למפגש הוועידה של המחוז. בהיותו מפגש מסכם של השנה, הוא ציין את הירידה במספר התקיפות והגניבות בשנת 2007 לעומת - 2006 וציין שגדוד של מעל 200 שוטרים שאליהם יתווספו בקרוב כ-35 שוטרים חדשים שחותרים להגנתם של האזרחים.

ווגה גינה את החשיפה התקשורתית לתלנות שהושמעו בעת המפגש ואמר שמפגש את באי כוח המשטרה איננו פורום ציבורי לתלונות. ווגה התייחס למקרים שהגיעו לידי חשיפה על וועדת ההנגה היהודית והודה בטעויות שנעשו אולם מפקד המשטרה הראשי של דרום ברוקלין יוסף פוקס, היה מעורב בנושא והשינויים שנתבקשו אמנם נעשו.

ווגה הוסיף שאם יעלו נושאים לדיון במקרים שאינם מטופלים כראוי יש להציג אותם למשטרה באמצעות ראשי הקהילה. אחד המשתתפים טען שבמפגש הבעייתי היה המפקח אמור להודיע לקהל את סגנון המפגש, וגם ציין שלחלק מהמשתתפים היתה זו הזדמנות ראשונה להשתתף במפגש כזה.

טענות נוספות, התייחסו אל העובדה שהמשטרה היתה צריכה לקיים את המפגש המקורי באחד מאולמות הקהילה ובכך לאפשר מושב של שאלות ותשובות שייעשה באופן חופשי.

הרב שייע העכט ציין שחברי הקהילה מודעים לפרטי כל פשע שקורה אך אין לקהילה מידע על מעצרים שעל דרך טיפולה של המשטרה במקרים ועל כן הציע שמידע כזה יופיע בעיתון של ועד קראון הייטס שיצא לאור לאחרונה.

הרב העכט גם ציין שיתכן ומספר התלונות ירד השנה מפני שאנשים בוחרים לחסוך את הזמן של הגשת תלונה במשטרה ומעדיפים לבלוע את ההפסד של $100 בתיקון חלון ברכב ולשכוח מהתלונה, אך למעשה, הפשעים ממשיכים ומהווים מקור לדאגה בקרב האוכלוסיה המקומית.

עוד בעיה שהועלתה היתה הטשטוש בין אזורי מחוז 71 למחוז 77 שבהם שוכנת שכונת קראון הייטס דבר שמבלבל את התושבים באשר למיקום הגשת התלונה.

משתתפים נוספים הביעו תלונות בדרך טיפולה של המשטרה בנושאים שונים והצעות לשיפור השירות בסך הכל נחשב המפגש ליעיל ומעשי ומשני הכיוונים היתה תחושה שהכיוון הוא לקראת הידוק השיתוף פעולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.