מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ח 30.12.2007

השבתון השנתי של קהילת חב"ד בוויסקנונסן

השבתון השנתי שנערך על ידי מרכז חב"ד במקון, וויסקונסין התקיים באתר הנופש אושטוף שליד אגם אלקהרט ■ לאחר סעודה שבת, קובצו הילדים לתוכנית מיוחדת של משחקים וסיפורים, בזמן שהמבוגרים הקשיבו להרצאתו המרתקת של הרב רוזנבלום על DNA ועל צמיחה אישית עם הסברים מתורת החסידות ■ במוצאי שבת התאספו כולם לארוחת ערב חגיגית לאור נרות, ונהנו מקונצרט של החזן סמואלס בשירי נשמה ברודוויי יהודיים  לסיפור המלא
השבתון השנתי של קהילת חב
השבתון השנתי שנערך על ידי מרכז חב"ד במקון, וויסקונסין התקיים באתר הנופש אושטוף שליד אגם אלקהרט.

בצהרי יום שישי, החלו משפחות להגיע לאזור הנופש המפואר ולארח הדלקת נרות התקיימה תפילת שבת עם החזן סמואלס שריגש את הקהל בביצועי החזנות שלו.

לאחר סעודה שבת, בה נהנו האורחים ממטעמי השבת שהוגשו בטוב טעם, קובצו הילדים לתוכנית מיוחדת של משחקים, סיפורים וכיבוד בו בזמן שהמבוגרים הקשיבו להרצאתו המרתקת של הרב רוזנבלום על DNA ועל צמיחה אישית עם הסברים מתורת החסידות.

למחרת, לאחר ארוחת בוקר מגוונת ועשירה, פנה שוב בהרב רוזנבלום בדברים אל קהל האורחים לפני תפילת שחרית בנושאי ההיסטוריה, הלכה והפוליטיקה הקשורים אל שנת השמיטה וענה לשאלות המאזינים בנושאים אלו.

במהלך תוכנית השבת הוביל החזן סמואלס את התפילות והרב רוזנבלום הרצה על נושא החינוך. השירה בסעודות השבת היו מרוממי נפש ולאחר תפילת מנחה התקיים שיעור לנשים שנמסר על ידי הרבנית ליין, בו בזמן שהתנהל מושב של 'שירי נפש' על ידי הרב רוזנבלום והחזן סמואלס.

לאחר שערך הרב רפופורט את ההבדלה עבור האוחרים, יצאו הכל ליהנות מהמשחקייה הספא ואטרקציות נוספות של המלון. במוצאי שבת התאספו כולם לארוחת ערב חגיגית לאור נרות ונהנו מקונצרט של החזן סמואלס על שירי נשמה ברודוויי יהודיים - וההופעה הונצחה בסרט ווידיאו.

בעת שהתנהל הקונצרט עם שירים יהודיים עם דברי הסבר מאת הרב רוזנבלום הופעלו הילדים בפעילויות מלאכת יד ובמשחקים.

הארוע הסתיים בהצלחה לאחר לילה נוסף במלון וארוחת בוקר מזינה וטעימה שלאחריו יצאו האורחים לבתיהם עם רווחת הגוף ומטען רוחני לנפש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.