מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשס״ח 28.12.2007

בכינוס השלוחים תיחנך ספרייה ניידת לעקורי גוש-קטיף

ספריה ניידת חדשה, שתשרת את מגורשי גוש קטיף הפזורים ברחבי הארץ, תיחנך השבוע, בהתוועדות חסידית, במהלך וועידת השלוחים הארצית של שלוחי חב"ד בישראל ■ מנהל בית חב"ד גוש קטיף-ניצן הרב יגאל קירשנזפט סיפר כי בשל מורכבות הפרויקט, חלו עיכובים רבים, אך ב"ה הושלמו ההכנות והספרייה ניידת תחל לפעול בימים הקרובים במלוא המרץ ■ על חשיבות הספרייה נייידת מסביר הרב קירשנזפט: "מאחר שתושבי גוש-קטיף מתגוררים במקומות שונים, החלטנו על הקמת ספריה ניידת, שתשרת את רוב המגורשים", הוא מספר, "ציבור המגורשים מחכה בכליון עינים להפעלת הספריה"  לסיפור המלא
בכינוס השלוחים תיחנך ספרייה ניידת לעקורי גוש-קטיף
הרב יגאל קירשנזפט ליד הספרייה ניידת

ספריה ניידת חדשה, שתשרת את מגורשי גוש קטיף הפזורים ברחבי הארץ, תיחנך השבוע, בהתוועדות חסידית, במהלך וועידת השלוחים הארצית של שלוחי חב"ד בישראל.

מנהל בית חב"ד גוש קטיף-ניצן הרב יגאל קירשנזפט סיפר כי בשל מורכבות הפרויקט, חלו עיכובים רבים, אך ב"ה הושלמו ההכנות והספרייה ניידת תחל לפעול בימים הקרובים במלוא המרץ.

ספריית חב"ד פעלה שנים ארוכות בלב הישוב נווה דקלים שבגוש קטיף. הספרייה, שפעלה במקלט ציבורי בלב הישוב נווה דקלים, היתה פינת חמד לילדי הישובים ואף למבוגרים. הספרייה היתה פתוחה בכל שעות היום, והמבקרים בה נהנו מאלפי ספרי קריאה לילדים, לצד ספרי הלכה ותלמוד למבוגרים. במקום הוקרנו כל שעות היום קלטות וידאו לילדים, ופינה נוספת ייוחדה לשמיעת קלטות טייפ. לאחר שפונה נווה דקלים נהרסה הספרייה, וכעת היא תפעל שוב מתוך ספרייה ניידת.

על חשיבות הספרייה נייידת מסביר הרב קירשנזפט: "מאחר שתושבי גוש-קטיף מתגוררים במקומות שונים. הם לא יוכלו להנות מהספרייה בניצן ובוודאי לא לילדים, לכן החלטנו על הקמת ספריה ניידת, שתשרת את רוב המגורשים", הוא מספר, "ציבור המגורשים מחכה בכליון עינים להפעלת הספריה".

"עדיין חסר לנו כסף להפעלת הספרייה", אומר הרב קירשנזפט, ומבקש מהציבור לתרום בעין יפה למטרה חשובה זו. ניתן לשלוח תרומות ל"בית חב"ד חבל-עזה" ת.ד. 10 ניצן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.