מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשס״ח 27.12.2007

אירופה: רוב המדינות אדישות לאנטישמיות

ארגון זכויות אדם אמריקאי בשם 'זכויות אדם קודם', פרסם דו"ח לקראת כינוס בינלאומי בנושא המאבק באנטישמיות, שנערך בבוקרשט בירת רומניה ■ מבדיקת עורכי הדו"ח עולה, כי מספר ממשלות, כמו גרמניה, צרפת ובריטניה, נקטו צעדים למאבק באנטישמיות, אך רוב ממשלות אירופה נותרו אדישות לתופעה ■ כמו כן מתברר, כי נרשמה עליה מתונה במקרים האנטישמיים באוקראינה ובצרפת, ובגרמניה נרשמה יציבות לסיפור המלא
אירופה: רוב המדינות אדישות לאנטישמיות
צלבי קרס בבית עלמין יהודי
ארגון זכויות אדם אמריקאי בשם 'זכויות אדם קודם', פרסם דו"ח לקראת כינוס בינלאומי בנושא המאבק באנטישמיות, שנערך בבוקרשט בירת רומניה.

מבדיקת עורכי הדו"ח עולה, כי מספר ממשלות, כמו גרמניה, צרפת ובריטניה, נקטו צעדים למאבק באנטישמיות, אך רוב ממשלות אירופה נותרו אדישות לתופעה. לטענת עורכי הדו"ח, שאנטישמים רבים באירופה משתמשים בביקורת על ישראל להצדקת מעשיהם.

כמו כן מתברר, כי נרשמה עליה מתונה במקרים האנטישמיים באוקראינה ובצרפת, ובגרמניה נרשמה יציבות. לעומתם, בבריטניה נרשמה עלייה דרמטית של 600%(!) בהיקף פשעי השנאה - כפי הנראה בעקבות הפיגועים ברכבת התחתית בלונדון.

יצוין, כי במדינות רבות נחשבת שנאת כל בני מיעוטים, גם ערבים, למשל, כאנטישמיות, וכך עלולה להיכנס גם שנאה לטרוריסטים ערביים תחת ההגדרה 'אנטישמיות'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.