מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשס״ח 27.12.2007

בנות הסמינר בצפת מציגות: "זה לא משחק ילדים"

בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות להפקת הענק ■ גם השנה, סמינר 'בית חנה' בצפת מעלה על הבמה מופע איכותי מיוחד ■ 'זה לא משחק ילדים'- תמונה ייחודית של מגרש החיים ■ מיטב הכישרונות, רמה מקצועית גבוהה ותכנים חסידיים עמוקים יצרו למופע מוניטין רב ■ עוד לא מאוחר מלהנות  כל הפרטים
בנות הסמינר בצפת מציגות:

זר לו יקלע בימים (ולילות) אלו לסמינר 'בית חנה' בצפת יעמוד משתאה נוכח מראה עיניו. משעות הצהריים המאוחרות ועד הבוקר שלמחרת עמלות בנות הסמינר ללא הפסקה על הפקת המופע השנתי של הסמינר- הפרודקשן. הכיתות הפכו מגרשי אימונים, מגרש הסמינר הפך למשטח צביעה, והמופע עצמו, איך לא, על מגרש החיים...

כידוע, מעלה סמינר 'בית חנה' זו השנה ה-13 ברציפות את המופע המסורתי בו מבטאות בנות הסמינר את כשרונותיהן המגוונים, החל בכתיבה, נגינה ובימוי, וכלה בריקוד, שירה ודרמה, דרך כמובן הפקת וארגון כל הפרטים הקטנים. בהכנה נוטלות חלק כל בנות הסמינר, חו"לניקיות וישראליות גם יחד, מתוך שיתוף פעולה והפריה הדדית. הבנות מפיקות את המופע בכוחות עצמן והתוצאה לא מאכזבת! הרמה המקצועית של המופע הינה גבוהה ביותר.

לא לשווא יצא לו, לפרודקשן של צפת, מוניטין כה רב. הייחודיות המאפיינת את התהליך הנפלא והתוצר המרשים היא התכנים החסידיים העמוקים של המופע והרוח החסידית והצנועה שמלווה את ההכנות והחזרות כולן.

בימים אלו כאמור, הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות לקראת המופע הגדול. צפויות להגיע כ-1700 נשים ובנות מכל רחבי הארץ. הכרטיסים להופעה הראשונה, בשעות אחר הצהריים, אזלו לגמרי. אם ברצונכן להגיע, זו ההזדמנות האחרונה להבטיח את מקומכן. קדימה.

 אכן, ממש לא מדובר במשחק ילדים, זהו ערב שאסור, אבל באמת אסור להחמיץ.      

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.