מערכת COL
|
יום י"ח טבת ה׳תשס״ח
27.12.2007
פרויקט חדש: חסידים מתייעצים עם מומחים
בלעדי: אחת ההחלטות שהתקבלו בכינוס השלוחים, היה מציאת פתרונות לאנ"ש מהעולם המתקשים בבעיות שונות בחיי היום-היום ■ הפיתרון שהתגבש: אתר אינטרנט חדש ומענה טלפוני - בו ישיבו 16 מומחים לשאלות ■ "מדובר באנשי מקצוע חסידיים המכירים את הבעיות מקרוב", אמר ל-COL גורם ב'מרכז-לענייני-חינוך' לסיפור המלא
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק
מידי שנה, במהלך כינוס השלוחים העולמי, מתקבלים מספר החלטות למען אנ"ש והשלוחים. בחודשים שלאחר הכינוס, ה'מרכז-לענייני-חינוך' - הגוף המארגן את הכינוס - עומל על יישום ההחלטות שחלקם אף מתפרסמים ב-COL.
אחת ההחלטות שהתקבלו בכינוס השלוחים האחרון, היה מציאת פתרונות לאנ"ש מהעולם המתקשים בבעיות שונות בחיי היום-היום. לאחר דיונים והתייעצויות, הוחלט על השקת אתר אינטרנט בו ישיבו מומחים וכן מענה טלפוני, כך נודע ל-COL.
כך זה יעבוד: כל אחד יוכל להפנות שאלה (במגוון נושאים) באתר האינטרנט החדש, והמומחה לנושא ישיב על השאלה עוד באותו יום. במקביל, יוכלו גם הגולשים לכתוב את חוות-דעתם בנושא ואף להציע פתרונות. הכוונה היא להוביל פורום חינוכי, בו יוכל כל חסיד לשתף את הגולשים בידע שרכש.
בנוסף לאתר האינטרנט (שכעת נמצא בגירסת הרצה ובהמשך ישופר), הוקם מענה טלפוני ייחודי, בו ישיבו המומחים לשאלות. בשלב ראשון, המענה הטלפוני יופעל מספר שעות ספורות ביום, ובהמשך, יתרחבו מספר השעות.
רשימת המומחים עומדת על 16 אנשי מקצוע מרחבי העולם. "מדובר באנשי מקצוע חסידיים המכירים את הבעיות מקרוב", אמר ל-COL גורם ב'מרכז'. מאחורי היוזמה המבורכת עומד הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המל"ח.
את המימון לפרויקט המיוחד תרמה משפחת רוהר המסייעת לשלוחים במהלך השנה.
● לכניסה לאתר החדש: לחצו כאן
מידי שנה, במהלך כינוס השלוחים העולמי, מתקבלים מספר החלטות למען אנ"ש והשלוחים. בחודשים שלאחר הכינוס, ה'מרכז-לענייני-חינוך' - הגוף המארגן את הכינוס - עומל על יישום ההחלטות שחלקם אף מתפרסמים ב-COL.
אחת ההחלטות שהתקבלו בכינוס השלוחים האחרון, היה מציאת פתרונות לאנ"ש מהעולם המתקשים בבעיות שונות בחיי היום-היום. לאחר דיונים והתייעצויות, הוחלט על השקת אתר אינטרנט בו ישיבו מומחים וכן מענה טלפוני, כך נודע ל-COL.
כך זה יעבוד: כל אחד יוכל להפנות שאלה (במגוון נושאים) באתר האינטרנט החדש, והמומחה לנושא ישיב על השאלה עוד באותו יום. במקביל, יוכלו גם הגולשים לכתוב את חוות-דעתם בנושא ואף להציע פתרונות. הכוונה היא להוביל פורום חינוכי, בו יוכל כל חסיד לשתף את הגולשים בידע שרכש.
בנוסף לאתר האינטרנט (שכעת נמצא בגירסת הרצה ובהמשך ישופר), הוקם מענה טלפוני ייחודי, בו ישיבו המומחים לשאלות. בשלב ראשון, המענה הטלפוני יופעל מספר שעות ספורות ביום, ובהמשך, יתרחבו מספר השעות.
רשימת המומחים עומדת על 16 אנשי מקצוע מרחבי העולם. "מדובר באנשי מקצוע חסידיים המכירים את הבעיות מקרוב", אמר ל-COL גורם ב'מרכז'. מאחורי היוזמה המבורכת עומד הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המל"ח.
את המימון לפרויקט המיוחד תרמה משפחת רוהר המסייעת לשלוחים במהלך השנה.
● לכניסה לאתר החדש: לחצו כאן
דף הבית של האתר החדש
הוסף תגובה
0 תגובות