מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשס״ח 26.12.2007

חברי אגו"ח ביקרו ועודדו בנתיבות ובשדרות

חברי 'אגודת-חסידי-חב"ד' בארץ-הקודש ערכו היום (שלישי) ביקור חיזוק ועידוד במוסדות חב"ד בנתיבות ובשדרות, וחיזקו את השלוחים הפועלים בערים אלו ■ על משלחת אגו"ח נמנו: על משלחת אגו"ח נמנו: יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב, הרב נתן וולף, הרב יוסף-יצחק פיקרסקי, והמזכ"ל הרב אריאל למברג. אליהם נילוו נציגי בית-דין רבני חב"ד בארץ-הקודש: רבה של הגבעה הצרפתית בירושלים הרב אברהם מיכאל הלפרין, ורב העיר ערד הרב בן-ציון ליפסקר ■ הביקור נפתח בשעת בוקר בבית-חב"ד בנתיבות בהנהלת הרב ישר אדרעי, ובהמשך היום, בעיר שדרות מוכת הקאסמים, שם קיבל את פני חברי המשלחת, מנהל בית-חב"ד הרב משה-זאב פיזם  לסיפור המלא וגלריית תמונות  
חברי אגו
בוחנים טיל שנפל בשדרות. למטה: בבית חב"ד ובבית ספר חב"ד בנתיבות ● צילומים: מאיר דהן, COL

מערכת COL

חברי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש ערכו היום (שלישי) ביקור חיזוק ועידוד במוסדות חב"ד בנתיבות ובשדרות, וחיזקו את השלוחים הפועלים בערים אלו.

על משלחת אגו"ח נמנו: יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב, הרב נתן וולף, הרב יוסף-יצחק פיקרסקי, ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג. אל חברי אגו"ח נילוו משלחת חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש: רבה של הגבעה הצרפתית בירושלים הרב אברהם מיכאל הלפרין, ורב העיר ערד הרב בן ציון ליפסקר.

הביקור המיוחד, הנערך על-פי הוראת הרבי לאגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש לערוך ביקורים במוסדות חב"ד נפתח בשעת בוקר בבית חב"ד בנתיבות, שם קיבל את פני האורחים מנהל בית חב"ד השליח הוותיק הרב ישר אדרעי.

הביקור נפתח בביקור בכולל אברכים הפועל על-ידי מוסדות חב"ד בעיר, בו שוקדים על התורה כעשרים אברכים מהעיר ומישובי האיזור. הרב אדרעי סיפר לאורחים ולאברכי הכולל על ההוראות המיוחדות שקיבל מהרבי ברבות השנים, ומאז הגיע בשליחות לעיר לפני 32 שנה.

משם יצאו האורחים לביקור בבתי הספר של מוסדות חב"ד בעיר, בהם מתחנכים כ-400 תלמידים, החל מכיתות א' ועד חטיבת הביניים. הרבנים בחנו את התלמידים בחומר הנלמד בכיתות, והביעו את התרשמותם מהידע שהפיגנו התלמידים. בנוסף לבתי הספר, פועלים בעיר גם ארבעה גני ילדים, ופעוטון. 

הרב ישר אדרעי, הינו חתנו של הצדיק רבי ישראל אבוחצירה זצ"ל ה'בבא סאלי', ועם תום הביקור בעיר, סרו האורחים לביקור בביתו של ה"בבא סאלי", שם בירכו באריכות ימים את רעייתו של הצדיק, הרבנית סימי.

חיזוק ועידוד בשדרות

בתום הסיור בעיר, יצאו חברי המשלחת, לעיר שדרות מוכת הקאסמים, שם קיבל את פניהם מנהל בית חב"ד בעיר הרב משה זאב פיזם. הרב פיזם, סקר בפני חברי המשלחת את פעילות בית חב"ד, הנמשכת במלוא העוצמה גם נוכח ירי הקאסמים הנוחתים מידי יום בעיר. הוא סיפר כי "בתקופה האחרונה, גדל במידה ניכרת, מספר התושבים המתקשרים לבית חב"ד, ומבקשים לבוא לבתיהם, לבדוק את המזוזות, ולהניח עימם תפילין". מסתבר, כי תושבי שדרות מרגישים יותר רגועים כשיש בביתם מזוזות כשרות.

הרב פיזם, הזמין את חברי המשלחת לביקור בבית משפחת עמאר שטיל הרס את ביתם לפני כשבוע וחצי. האורחים, נפגשו עם בעל הבית, שסיפר על הנס שאירע לבני משפחתו, כיצד בנס לא היו אבידות בנפש כתוצאה מנפילת הטיל. חברי המשלחת, חיזקו את בני הבית, והרבנים הלפרין וליפסקר פסקו "פסק הלכה", שלא יהיו יותר צרות לעם ישראל, והרב ליפסקר אמר ש"פוסק דינים" פירושו "להפסיק את הדין". משם יצאו האורחים לתצפית על עזה.

בתום הביקור, סיפר הרב פיזם לחברי המשלחת על יוזמתו לרכישת "טנק מצוות" משוריין, שיגיע לכל שכונות העיר, ובמקביל, ביקש לעורר את השלוחים מכל רחבי העולם ומהארץ, להגיע לשדרות עם מקורביהם, על מנת לחזק את תושבי שדרות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.