מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשס״ח 24.12.2007

בדנייפר יתנו צדקה בכרטיסי אשראי במכשיר ייחודי

בבית הכנסת 'שושנת הזהב' בדנייפרופטרובסק, אוקראינה בהנהלת רב העיר ושליח חב"ד הרב שמואל קמינצקי, הוחלט על דירבון המתפללים לתת צדקה על ידי הצבת מכשיר מיוחד למתן צדקה באמצעות כרטיסי אשראי וזאת, מתוך הנחה שלרבים מבאי בית הכנסת אין תמיד מזומנים ביד מפאת המגמה ההולכת וגדלה בשימוש בכרטיסי אשראי בעיר ■ מכשיר ה'צדקהמט', שנבנה במיוחד לצורך מטרת צדקה זו, הינו היחידי בעולם עם ביצוע התרומה מקבל התורם קבלה ומכתב תודה ■ במכשיר גם ניתן לתרום במטבעות אוקראיניות ה'גריבנה'  לסיפור המלא
בדנייפר יתנו צדקה בכרטיסי אשראי במכשיר ייחודי
בבית הכנסת 'שושנת הזהב' בדנייפרופטרובסק, אוקראינה בהנהלת רב העיר ושליח חב"ד הרב שמואל קמינצקי, הוחלט על דירבון המתפללים לתת צדקה על ידי הצבת מכשיר מיוחד למתן צדקה באמצעות כרטיסי אשראי וזאת, מתוך הנחה שלרבים מבאי בית הכנסת אין תמיד מזומנים ביד מפאת המגמה ההולכת וגדלה בשימוש בכרטיסי אשראי בעיר.

באמצעות מכונת ה-ATM שהוצבה בפתח בית הכנסת הודות לתמיכת בנק ה'פריבטבנק', בניהולו של נשיא הקהילה מר גינדי בוגלובוב, שהוא המוביל באוקראינה, יוכלו הבאים לתרום לפעילות קהילתית מגוונת. מכשיר ה'צדקהמט', שנבנה במיוחד לצורך מטרת צדקה זו, הינו היחידי בעולם. הוא בנוי כ-ATM רגיל עם התוספת של אפשרות להפריש סכומים למטרות צדקה דרכו.

כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את קוד הבנק ואת המטרה שרוצים לתרום עבורו והכסף מועבר באופן אוטמטי מחשבונות פרטיים למטרות צדקה בקהילה היהודית בעיר, שהאדם בוחר. עם ביצוע התרומה מקבל התורם קבלה ומכתב תודה. במכשיר גם ניתן לתרום במטבעות אוקראיניות ה'גריבנה'. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.